Google predlaže nove promjene rezultata pretraživanja u Europi zbog nadzora DMA
Google je najavio novi krug prilagodbi svojih rezultata pretraživanja u Europi, reagirajući na pritužbe manjih konkurenata i moguće sankcije prema Zakonu o digitalnim tržištima Europske unije (DMA).

DMA, koji je stupio na snagu u ožujku označava Google kao "čuvara pristupa" . Ovaj status podvrgava Google strogim propisima čiji je cilj osigurati poštenu konkurenciju u digitalnom sektoru. Zakon zabranjuje čuvarima pristupa da favoriziraju vlastite usluge nad uslugama konkurenata.
Kao odgovor na regulatorne pritiske i pritužbe konkurenata, Google je, kako javlja Reuters, predložio nekoliko prilagodbi rezultata pretraživanja u Europi. Ove promjene uključuju proširene i jednako formatirane stranice koje korisnicima omogućuju izbor između stranica za usporedbu i web stranica dobavljača, nove formate koji konkurentima omogućuju prikazivanje više informacija, uključujući cijene i slike, te uvođenje novih oglasnih poruka posebno na stranicama za usporedbu.
Google je također najavio "kratki test" u Njemačkoj, Belgiji i Estoniji, gdje će privremeno ukloniti značajku karte hotela iz rezultata pretraživanja kako bi procijenio interes korisnika i utjecaj. Ove promjene dolaze nakon što su stranice za usporedbu cijena, hoteli, zrakoplovne tvrtke i trgovci prijavili smanjenje izravnih klikova za rezervacije od 30% nakon prethodnih prilagodbi Googleovih rezultata pretraživanja.