Sportening – domaća društvena mreža specijalizirana za navijače u koju je uložio i Luka Modrić

Sportening je društvena mreža i platforma koja za cilj ima na jedno mjesto okupljati navijače sportskih klubova. Iza platforme stoji Ivan Klarić koji je kreirao i slavnu aplikaciju za praćenje sportskih rezultata ScoreAlarm, a nedavno je u Sportening uložio i Luka Modrić…

Matija Gračanin srijeda, 16. veljače 2022. u 06:00
OSNOVNI PODACI
Naziv Sportening 
Namjena Društvena mreža za navijače
Android Google Play
iOS App Store
Cijena Besplatan

Sportening je s jedne strane platforma koja posebno osmišljena za navijaše sportskih klubova i ljubitelje sporta, a putem koje ne samo da mogu doznati sve o svojem omiljenom klubu, nego mogu iskoristiti i integriranu platformu za grupne razgovore i tako razmjenjivati mišljenja, iskustva i tome slično, ali upoznavati i navijače drugih klubova.

Drugim riječima, Sportening nudi klasičan pregled informacija i klubovima koji se prati kao što su zadnje utakmice, najvažnije vijesti,  tu su i nogometni sažeci u obliku videozapisa, zatim pregled nadolazećih utakmica, popis igrača i koje pozicije igraju, čitav niz statistika, stanje na tablicama i drugo.

Što se tiče društvenih karakteristika Sporteninga, uz već spomenutu komunikacijsku komponentu, tu je i mogućnost dijeljenja sadržaja, ocjenjivanje igrača  te druge aktivnosti koje će biti zanimljive navijačima.

Uz to što je Sportening domaći startup, posebno je zanimljiva činjenica i to da je u njega uložio Luka Modrić, pa je ujedno postao i prvi službeni igrač koji se pridružio Sporteningu te koji će imati i svoj službeni kanal. Kako god bilo, planovi za ovu društvenu mrežu a navijače su veliki, pa ovu aplikaciju svakako valja držati na oku i već se sada pridružiti više od 250000 registriranih korisnika.