I TikTok započeo s testiranjem jednodnevnih 'storiesa'

Format postavljanja sadržaja koji nestaje nakon 24 sata izrazito je popularan, pa se tako može naći na Instagramu, Facebooku, WhatsAppu, LinkedInu, Pinterestu, YouTubeu i brojnim drugim mrežama

Matej Markovinović petak, 6. kolovoza 2021. u 06:00

Iako je Twitter prošlog mjeseca uklonio Fleets, svoju stories značajku, gotovo da ne postoji društvena mreža koja ju u ovom trenutku već ne nudi svojim korisnicima. Iz toga ju razloga trenutno testira i popularni TikTok, pa sudeći po tweetu savjetnika za društvene mreže Matta Navarre, uskoro će i tiktokeri moći postavljati objave koje nestaju nakon 24 sata.

Naime, nova će se značajka zvati „TikTok Stories“ te će funkcionirati isto kao i na Instagramu ili Snapchatu, a korisnici će joj moći pristupiti u posebnoj traci s lijeve strane zaslona gdje će se pojavljivati priče računa koje prate na društvenoj mreži.

Osim toga, korisnici će moći, kao što su već navikli i na drugim društvenim mrežama, odgovarati na postavljane priče, lajkati ih te otvarati klikom na profilnu sliku korisnika, no kako prenosi The Verge, čini se da će se moći postavljati samo videozapisi.

„Uvijek razmišljamo o novim načinima kako učiniti našu zajednicu vrjednijom te kako obogatiti TikTok iskustvo. Trenutno eksperimentiramo načinima da kreatorima pružimo dodatne mogućnosti za oživljavanje njihovih kreativnih ideja unutar TikTok zajednice“, rekao je za The Verge glasnogovornik TikToka.

Podsjećamo da je pionir stories značajke bio Snapchat, koji ju je javnosti predstavio još 2013. godine i tako stekao svoju popularnost.