Hrvatska insurtech kompanija Amodo prodana američkom CMT-u

Još jedna velika akvizicija na hrvatskoj IT sceni objavljena je ovoga tjedna. Amodo, kompanija koja se bavi tehnologijama u području osiguranja i telematike, prodan je američkoj kompaniji iz istog sektora

Sandro Vrbanus srijeda, 1. ožujka 2023. u 14:58

Svijet domaćeg IT-a ovoga tjedna donosi još jednu veliku vijest o "exitu", odnosno prodaji domaće kompanije, koja je u Hrvatskoj pokrenuta kao startup. Nakon prošlotjedne bombastične najave o Googleovom preuzimanju Photomatha, o čemu ćemo ovoga mjeseca vjerojatno doznati više pojedinosti, objavljeno je da je prodana i kompanija Amodo.

"Exit" još jednog hrvatskog osnivača

Amodo ste mogli upoznati na nekoliko prošlih izdanja naše konferencije .debug. Riječ je o jednoj od najpropulzivnijih kompanija u svijetu tehnologije osiguranja (insurtech) i telematike, s naglaskom na automobilska osiguranja. Nakon desetak godina samostalnog poslovanja u Hrvatskoj, Amodo je sada preuzet od strane kompanije Cambridge Mobile Telematics (CMT), jednoga od najvećih pružatelja usluga telematike u svijetu.

Ova će transakcija spojiti dvije rastuće kompanije iz istog sektora. Korisnici Amodovih rješenja će akvizicijom dobiti pristup novim rješenjima za mjerenje rizika povezanih s ponašanjem vozača, poručeno je iz zagrebačke kompanije. Isto tako, objavljeno je kako će Amodo biti i imenom integriran u CMT.

Cambridge Mobile Telematics će, po dovršetku akvizicije, pokrivati 95 aktivnih programa telematike u 25 zemalja svijeta, od čega devet na području Europe. Korisnici svih tih programa mogu, korištenjem njihovih rješenja, uštedjeti na osiguranju, a osiguravatelji dobivaju alate za bolju procjenu rizika.

Marijan Mumdžiev, dosadašnji CEO Amoda, postat će direktorom CMT-a za Europu. Financijski detalji akvizicije nisu objavljeni.