Lego se zafrkava na račun preklopnih mobitela

Trend mobitela koji se sklapaju poput knjige u punom je smislu zaživio na prošloga tjedna održanom MWC-u, no iz poznate tvornice igračaka sve su okrenuli na šalu

Sandro Vrbanus utorak, 5. ožujka 2019. u 20:02

Prošloga tjedna održan je najveći europski sajam mobilnih tehnologija, MWC u Barceloni, na kojem je jedna od glavnih priča bila pojava preklopnih mobitela. Samsung je netom prije otvorenja sajma prvi puta u punom svjetlu prikazao svoj Galaxy Fold, koji se preklapa ekranom prema unutra. S druge strane, Huawei je prikazao Mate X, mobitel koji se preklapa sa zaslonom omotanim s njegove vanjske strane.

Oba uređaja izazvala su veliku pozornost javnosti, pa je taj trend odlučila iskoristiti i danska kompanija Lego. Koristeći "fold" naziv koji je postao gotovo pa sinonim za preklopne mobitele sa savitljivim zaslonom, objavili su zafrkantsku reklamu za proizvod naziva Lego Fold.

Riječ je o već postojećem Lego setu Pop-Up Book, koji je dobavljiv po cijeni od 70 dolara.

Ova interaktivna knjiga imitira slikovnicu s "iskačućim" likovima i drugim sadržajima, a Lego je iskoristio priliku i predstavio je kao preklopni mobitel. Kupcima obećavaju 5-inčni savitljivi "ekran" koji se otvara u 11-inčnu knjigu – koja, k tome, omogućava sate i sate zabave bez opasnosti da joj "iscuri" baterija.