Apple bi 25. ožujka mogao predstaviti svoj streaming servis

Netflix i ostali njemu slični servisi uskoro bi mogli dobiti vrlo snažnu konkurenciju u vidu Appleove nove usluge o kojoj se već neko vrijeme špekulira

Sandro Vrbanus srijeda, 13. ožujka 2019. u 06:00

Apple bi za otprilike dva tjedna mogao najaviti ulazak na tržište video streaminga. Početkom ovog su tjedna, naime, poslali pozivnice za svoj event koji će se održati u utorak, 25. ožujka, u Steve Jobs Theatreu u novom sjedištu kompanije Apple Park u Cupertinu. Tamo će biti upriličena tradicionalna proljetna konferencija za medije na kojoj će kompanija predstaviti nove proizvode i usluge, a za očekivati je ponešto novog hardvera, ali i usluga.

Oko usluga se Apple već ranije izjasnio – u svjetlu pada prodaje iPhonea ova godina bit će u Appleu posvećena upravo uslugama koje im donose sve više prihoda. Pozivnica za događaj koji je najavljen za 25. ožujka, pak, daje naslutiti da će glavna tema na njemu biti – streaming videa.

Naslov pozivnice je tek kratka rečenica "It's show time". Ona se inače koristi kao najava nadolazećeg "showa", u smislu kakve prezentacije, predstave ili filma, no od nje je zanimljiviji kontekst. Apple je, naime, istu rečenicu bio upotrijebio na pozivnici za event u rujnu 2006. godine kada su svijetu predstavili uslugu danas poznatu kao Apple TV.

Da stvar bude još jasnija, pozivnica uključuje i animaciju koja odbrojava sekunde do početka projekcije, baš kao nekada u kinima – pa je prilično sigurna oklada da će se Apple za dva tjedna pozabaviti video sadržajem.

Stoga analitičari smatraju da bi sada pod ovim sloganom trebala biti predstavljena usluga over-the-top video streaminga.  Njome bi Apple, ostvare li se predviđanja, postao velik i značajan konkurent Netflixu, Amazon Prime Videu i drugim servisima kao što su Hulu, HBO Now, ili domaćim korisnicima možda poznatiji Pickbox. Apple bi tako zagazio u područje televizije na zahtjev, ali samo putem pružanja usluge i bez potrebe da korisnici kupe njihov uređaj Apple TV.

Osim toga, Apple bi na nadolazećem događaju mogao osvježiti i svoju ponudu iPada, ali i, nadajmo se, iznenaditi nekom neočekivanom uzbudljivom objavom.