Koenigsegg: posramio nas je Teslin Roadster, ali ne odustajemo od fosilnih goriva

Šef švedskog proizvođača superautomobila izjavio je kako je najava Teslinog Roadstera uzrokovala oveći potres u njihovoj kompaniji

Sandro Vrbanus ponedjeljak, 3. rujna 2018. u 06:00

Christian von Koenigsegg, šef poznatog švedskog proizvođača superautomobila, dao je u kalifornijskom Pebble Beachu intervju za britanski Top Gear. U njemu se osvrnuo na sve zanimljiviju utrku na tržištu električnih jurilica, te utjecaj koji je lanjska najava Tesla Roadstera imala na ostale proizvođače.

Kako kaže Koenigsegg, oni su već imali vrlo detaljno razrađen plan za budućnost svojih vozila, kada su čuli za najave "suludih" ubrzanja koje bi novi Teslin Roadster trebao ponuditi. Frustrirala ih je činjenica da bi ih Muskov superautomobil, daleko jeftiniji od njihovih modela, mogao posramiti, pa su prionuli na posao. Ubrzo su, kaže, njihovi inženjeri osmislili nove načine kako iz hibridnih motora izvući dodatna ubrzanja.

Brojke koje su dobili su zapanjujuće – od nule do 400 km/h za 14 sekundi, i to korištenjem motora s unutarnjim izgaranjem. Njihov je cilj i dalje koristiti motore na fosilna goriva i držati ih energetski "gušćima" (odnos mase i snage) od električnih dok god je to moguće. Sve to postići će povećanjem kompresijskih omjera, "igranjem" s ventilima i prijenosom, i tako dalje.

Koenigsegg Regera
Koenigsegg Regera

A tu je i odavno poznata činjenica da je za električni dio hibridnog pogona Koenigsegga zaslužna i naša kompanija Rimac Automobili, koja je također ažurirala svoj C_Two nakon što su vidjeli najavu Teslinog Roadstera. Budućnost superautomobila bit će, očito, vrlo zanimljiva.