Appleove TWS slušalice i dalje su najpopularnije među kupcima
Globalno tržište TWS slušalica bilježi najvišu stopu rasta od 2021. godine, a najprodavaniji su Appleovi modeli

Globalno tržište TWS (True Wireless Stereo) slušalica zabilježilo je snažan rast od 18 posto u prvom kvartalu 2025. godine. S ukupno 78 milijuna isporučenih uređaja, riječ je o najvišoj stopi rasta još od 2021. godine.
Prema najnovijem izvješću Canalysa, Apple je i dalje vodeći igrač u ovom segmentu s čak 18,2 milijuna isporuka, što je dvostruko više od Xiaomija, koji inače drži drugo mjesto. Na trećem se mjestu pak smjestio Samsung, četvrti je Huawei, a peti je brend boAt koji „žari i pali“ na indijskom tržištu.
Zanimljivo je i stanje na američkom tržištu, koje je također zabilježilo dvoznamenkasti rast. Ipak, analitičari Canalysa napominju da je to dijelom rezultat ranije nabave zbog neizvjesnosti oko carina. Apple inače dominira Sjevernom Amerikom s više od 50 posto tržišnog udjela, dok se manji proizvođači sve više povlače zbog slabije potražnje i regulatornih izazova.
Canalysovi analitičari upozoravaju da tržište TWS slušalica ulazi u novu fazu. Dok se kratkoročno svi natječu u inovacijama dizajna i scenarijskoj upotrebi, dugoročni uspjeh odredit će sposobnost proizvođača da se ne natječu samo kroz nisku cijenu, već kroz dodatnu vrijednost za korisnika.