Xiaomi je u prva tri mjeseca ove godine prodao najviše pametnih satova
Xiaomijeve pametne narukvice i satovi bili su dosta popularni među korisnicima. Prema Canalysu, kineski proizvođač je u prvom kvartalu ove godine prodao skoro 9 milijuna nosivih uređaja

Prema najnovijem izvješću Canalysa, globalno tržište nosivih uređaja, odnosno pametnih narukvica i satova, zabilježilo je rast od 13 posto u prvom kvartalu 2025. godine, s ukupno 46,6 milijuna isporučenih uređaja.
Xiaomi je zauzeo prvo mjesto s 8,7 milijuna isporuka i tržišnim udjelom od 19 posto. Kineska tvrtka ostvarila je impresivan godišnji rast od 44 posto, ponajviše zahvaljujući osvježenju linija Smart Band i Watch, kao i pristupačnim modelima podbrenda Redmi. U tom se razdoblju posebno istaknuo Redmi Band 5, koji je bio jedan od najprodavanijih nosivih uređaja u tom razdoblju.
Apple je zauzeo drugo mjesto s procijenjenih 7,6 milijuna isporuka i 16 posto tržišnog udjela, dok je Huawei s 7,1 milijunom isporuka i 15 posto udjela bio treći. Analitičari Canalysa napominju da je Huawei ostvario pozitivne rezultate zahvaljujući snažnoj potražnji za uređajima iz serije Watch GT i Watch Fit.
Nadalje, Samsung je isporučio 4,9 milijuna nosivih uređaja, čime je dosegao tržišni udio od 11 posto, uglavnom zbog rasta potražnje u tržištima u razvoju. Garmin je pak zaokružio top pet s 1,8 milijuna isporuka i nešto skromnijih 4 posto udjela.
Canalys je proveo i anketu među europskim korisnicima o tome što im je najvažnije pri kupnji pametnog sata. Kao što se i očekivalo, cijena i trajanje baterije pokazali su se kao dva ključna faktora, a slijede ih značajke praćenja zdravlja, popularnost brenda i dizajn. Zanimljivo je da su sportske funkcije imale manji utjecaj na odluku o kupnji, a proizvođači upravo tom segmentu posvećuju najviše pažnje.
Što se tiče budućnosti, Canalys predviđa da će integracija u ekosustav i usluge nakon kupnje ostati glavna područja konkurencije u svijetu nosive tehnologije. Modeli temeljenima na pretplati bit će ključni za dugoročno zadržavanje korisnika i rast prihoda brendova, stoga se može očekivati da će sve više proizvođača za svoje aplikacije uvoditi nove pretplatničke pakete.