HT svojim korisnicima nudi izradu i održavanje web stranica i web shopa

Hrvatski Telekom je proširo svoj portfelj poslovnih rješenja s uslugom Digitalno poslovanje i time zaokružio ponudu usluga za digitalizaciju poslovanja

Bug.hr subota, 23. srpnja 2022. u 01:00

Kroz uslugu "Digitalno poslovanje" Hrvatski Telekom će svojim poslovnim korisnicima ponuditi izradu modernih i prilagodljivih web-stranica i automatiziranog web shopa, koje će dalje održavati tijekom cjelokupnog trajanja korištenja usluge, uz 24-satnu podršku.

Ponuda uključuje prilagodbu sadržaja za bolju vidljivost na tražilicama (SEO optimizacija) kao i hosting web-stranice, odnosno web shopa.

Dodatna prednost je mogućnost praćenja posjećenosti, popularnosti proizvoda te analize kupaca što se može iskoristiti za daljnje poboljšanje i oblikovanje ponude.

Iz HT-a poručuju kako će ponudti veliki izbor dodatnih modula za nadogradnju web-stranice i/ili web shopa, prilagođenih pojedinim djelatnostima, kako bi korisnici mogli dodatno prilagode svoje online sadržaje i tako se bolje istaknuti u moru konkurencije.

Digitalni marketing pomoći će pri dodatnom oglašavanju poslovanja na internetu, tražilicama i digitalnim platformama, a za online plaćanja kreditnim i debitnim karticama, jednokratno ili na rate, dostupna je PayWay usluga.

Cijena?

Nismo dobili informaciju o cijeni ovih usluga, ali iz HT-a najavljuju kako nema početnih jednokratnih troškova, a uslugu Digitalno poslovanje nudit će u obliku četiri paketa koji se plaćaju mjesečno:

  • Web stranica;
  • Web Shop;
  • Web stranica Premium;
  • Web Shop Premium

Uz osnovne pakete usluge moguća je i aktivacija dodatnih opcija kako bi se prisutnost na internetu u potpunosti prilagodila korisničkim potrebama. Na taj način korisnik ne mora brinuti o uređivanju sadržaja, kreiranju izvještaja, povezivanju web-stranice s društvenim mrežama ili izradi materijala za digitalno oglašavanje.

Uz Premium pakete je, između ostalog, uključeno održavanje 24/7, što podrazumijeva postavljanja i ažuriranja sadržaja na web-stranici i/ili web shopu.

Digitalizacija obrta te malih i srednjih tvrtki

"Na internetu se nalazi veliki broj potencijalnih kupaca, a web-stranica je prvo mjesto gdje tvrtke započinju s izgradnjom svoga brenda online. Za tvrtke koje se bave prodajom usluga ili proizvoda, sljedeći korak je kreiranje web shopa kako bi se povećao doseg do novih kupaca, pa zatim slijedi oglašavanje na internetu i društvenim mrežama za još veću online vidljivost... Sve to osigurava Hrvatski Telekom, a u kombinaciji s drugim poslovnim uslugama, Digitalno poslovanje omogućuje potpunu integraciju obrta te malih i srednjih tvrtki u procese digitalne transformacije i uspješan nastup na tržištu", istakla je Ivana Beli Oštarčević, direktorica Sektora za razvoj i upravljanje portfeljem ICT usluga.