Interxion Hrvatska postaje Digital Realty

Globalni ponuđač usluga podatkovnih centara Digital Realty i Interxion spojili su se 2020. godine, a od sada i hrvatska podružnica postaje dio tog identiteta.

Bug.hr ponedjeljak, 28. studenog 2022. u 15:39

Digital Realty i Interxion spojili su se 2020. godine, a snažna kombinacija dviju kompanija uz globalni rast Digital Realtyja u posljednje dvije godine rezultirala je tvrtkom koja nudi najveću globalnu platformu za podatkovne centre na svijetu – PlatformDIGITAL.

Objedinjavanjem brenda pod brendom Digital Realty, ovaj globalni ponuđač usluga data centara ponudit će jednostavnije poslovanje s još više kolaboracije, kojemu su u jasnom fokusu klijenti i stvaranje globalnih prilika za njih oslanjanjem na lokalnu ekspertizu.

„Oduvijek nam je bio cilj podržavati naše korisnike na putu njihovog razvoja prema statusu snažnih digitalnih brendova, koji danas imaju. Tom razvoju sad se pridružuje i naš vlastiti brend, kojeg ćemo odsad graditi uz naše postojeće, ali i uz buduće partnere. Polazište s kojeg smo krenuli promišljati svoj novi identitet bilo je – sažeti u njemu put kojim želimo ići, naše ambicije i našu misiju. Cilj svih nas u Digital Realtyju je biti poveznica poslovanju naših korisnika, omogućiti im nesmetan protok podataka, i činiti to na nove i odvažne načine. Želimo biti okruženje za razvoj inovativnosti, najbitnijeg uporišta budućnosti svih nas,“ izjavio je Goran Đoreski, direktor poslovanja Digital Realtyja za Hrvatsku i regiju.

Goran Đoreski, direktor poslovanja Digital Realtyja u Hrvatskoj i regiji
Goran Đoreski, direktor poslovanja Digital Realtyja u Hrvatskoj i regiji

Uzbudljivo putovanje sa spajanjem dva brenda u jedan započelo je ove jeseni i nastavit će se do kraja godine i kroz početak 2023. Tijekom prva tri kvartala 2022. Digital Realty i Interxion bili su usredotočeni na na to da postanu jedinstvena globalna tvrtka, pomažući pojednostaviti i potaknuti još veću kolaboraciju i poslovanje usmjereno na klijente koje zadržava važnu lokalnu prisutnost i stručnost za klijente u svim zemljama u kojima tvrtke posluju sa svojih više od 300 data centara širom svijeta.

Središnji dio osvježenog brenda novi je logo. Osim novog loga, osvježavanje brenda uključuje i niz drugih opsežnih promjena, kako globalnih tako i lokalnih, a tijekom procesa promjene korisnici će još neko vrijeme vidjeti materijale s vizualnim identitetom Interxiona i prethodnim vizualnim identitetom Digital Realtyja. Dovršetak procesa očekuje se u prvoj polovici 2023. godine.