U SAD-u nastaje novi veliki medijski koncern
Medijske kuće WarnerMedia i Discovery spojit će sve svoje podružnice kako bi stvorili globalnu tvrtku koja će nuditi zabavni sadržaj i konkurirati, primjerice, Disneyu ili Netflixu
Velike američke tehnološke, telekomunikacijske i medijske kuće AT&T i Discovery objavile su danas kako će u isti entitet objediniti zabavne i medijske podružnice kojima su vlasnici. Tako će se pod jedan krov preseliti televizijski kanali iz područja zabave, sporta i vijesti iz AT&T-ove kuće WarnerMedia, kao i sportski, zabavni i dokumentarni kanali do sada pod markom medijske kuće Discovery.
Novi igrač na tržištu
Cilj ovog velikog spajanja je stvoriti veliki globalni medijski i zabavni koncern koji će funkcionirati kao samostalna kompanija, a trebao bi predstavljati ozbiljniju konkurenciju gigantima ove industrije kao što su Disney i Netflix.
Spajanje će se potvrditi i razmjenom dionica pa će novi koncern biti u 71%-tnom vlasništvu postojećih dioničara AT&T-a te 29%-tnom vlasništvu sadašnjih dioničara Discoveryja. Za novu se kompaniju procjenjuje da će 2023. godine imati godišnje prihode na razini od 52 milijarde i dobit prije oporezivanja od 14 milijardi dolara. Sinergijski učinci spajanja određenih funkcija procjenjuju se na oko 3 milijarde dolara.
Udružene poznate medijske kuće
U konačnici nova će medijska kompanija na globalnom tržištu objediniti pružanje usluga korisnicima i donijeti im dodatnu vrijednost. Očekuje se da bi ovim velikim spajanjem pretplatnici u preko 200 zemalja svijeta (nadamo se da će i Hrvatsku uključiti na popis) dobiti pristup originalnom sadržaju, velikoj medijskoj arhivi, kao i brojnim kanalima televizije koja emitira uživo.
Pod kapom koncerna, kada AT&T i Discovery provedu ovo spajanje, naći će se tako prepoznatljiva i respektabilna medijska imena: HBO, Warner Bros., Discovery, DC Comics, CNN, Cartoon Network, HGTV, Food Network, Turner Networks, TNT, Eurosport, TLC, Animal Planet i drugi. Spajanje će biti dovršeno sredinom sljedeće godine, nakon što ga odobre svi nadležni regulatori i dioničari. Prvi čovjek koncerna, za koji još nije poznato kako će se točno zvati, bit će dosadašnji generalni direktor Discoveryja David Zaslav.