Lansirana kampanja za Voicee pametne naočale za gluhe
Domaći start up GROW Josipe i Kristijana Bencek iz Novske lansirao je svoju prvu crowdfoundig kampanju u kojoj na platformi Indiegogo prikupljaju financijska sredstva za razvoj svojih naočala za gluhe osobe i osobe sa oštećenim sluhom
U zagrebačkom Z centru, dvorani Hall Of Game, obilježen je službeni početak kampanje VOICEE naočala. Tom je prilikom predstavljeno okupljenima kako naučale u realnom vremenu u titlu na ekranu samih naočala ispisuju tekst riječi koje su upućene osobi koja ih nosi.
Uz brojne goste, poslovne suradnike i investitore, službenom početku kampanje prisustvovali su i članovi Hrvatskog saveza za gluhe i nagluhe osobe.
Prošle godine Josipa i Kristijan Bencek prvi su puta javnosti pokazali svoju inovaciju koja je dakako dočekana sa oduševljenjem i već je nekoliko puta nagrađena. Iako su razvili potreban softver, a naočale su već funkcionalne, postoji još prostora za razvoj kako bi 97 milijuna ljudi na svijetu riješilo problem koji imaju sa sluhom.
„Trenutni prototip putem mikrofona prima zvuk koji potom šalje u cloud, a nazad ga vraća u obliku pisanog teksta koji se zatim projicira na staklo naočala. Testirali smo ga na gluhim osobama, ali i na brojnim drugim ljudima. Iako se još uvijek susrećemo s nekim poteškoćama kao što su produljenje životnog vijeka baterije i slično, VOICEE naočale su spremne za upotrebu.“, rekao je Kristijan Bencek, tvorac naočala.
Josipa je govorila o tome kako je ovaj način prikupljanja financijskih sredstava popularan u svijetu, ali i da je važno imati pravi proizvod koji ima publiku, odnosno kupce. „Moja rođakinja je gluha osoba, cijelog života vrlo teško s njom komuniciramo. Naočale VOICEE to će promijeniti.“, rekla je Josipa Bencek.
Iz Hrvatskog saveza guhih i nagluhih osoba prisutna je bila Dijana Vincek koja je poručila da njihovi članovi jedva čekaju kupiti i koristiti proizvod.
Projekt VOICEE naočala podržala je i Razvojna agencija SI-MO-RA. “Agencija je putem projekta CROWN održala izbor najboljih poduzetničkih ideja 2021. godine i VOICEE su bili pobjednici. Tada su nagrađeni 25 tisuća eura vrijednom marketinškom kampanjom kako bi svoj proizvod plasirali što bolje. Oni su ujedno i jedan od 67 stanara sisačko-moslavačkog Poduzetničkog inkubatora PISMO powered by A1 i pokretači promjena koje gospodarstvo naše županije očekuje. Želimo im puno uspjeha posebice u narednih 55 dana koliko će na Indiegogo paltformi prikupljati novac!”, poručio je direktor SI-MO-RA-e Darjan Vlahov.
Kampanja će biti aktivna 55 dana.
Kampanja je dostupna i na prvoj domaćoj platformi za crowdfounding kampanje - Čini pravu stvar koju podržava A1 i koja služi kao mjesto gdje se povezuju udruge s ambasadorima i donatorima koji im pomažu u prikupljanju sredstava i potrebnih za provođenje aktivnosti. Do danas je platforma okupila 52 udruge, za koje je 98 ambasadora pokrenulo 140 izazova i zajedno su prikupili više od 1,5 milijuna kuna za potrebe udruga i njihovih korisnika.