Uskoro kreće kampanja za 6-inčni "uradi sam" e-ink zaslon u hrvatskoj izvedbi
Nakon programibilnog LED ekrana, osječka e-radionica kreće u crowdfunding kampanju i za e-ink zaslon namijenjen uradi-sam projektima
Ranije ove godine uspješno je bila okončana crowdfunding kampanja za Maker Display, programibilni i povezivi LED matrix zaslon u izvedbi osječke e-radionice. Sada ista ekipa najavljuje novi projekt. Radi se o programibilnom elektroničkom papiru baziranom na recikliranom Kindle ekranu.
Inkplate 6, kako su ga nazvali, bit će e-ink zaslon vrlo jednostavan za korištenje, i ponovno namijenjen hobistima i makerima za njihove uradi-sam projekte.
David Zovko iz e-radionice ovako je prokomentirao planove za novu kampanju:
Maker Display nam je bio odličan test i iskustvo. Vidjeli smo kako funkcionira crowdfunding i što nam može donijeti, a i testirali smo vlastite proizvodne mogućnosti i kapacitete. Ukupno smo preko kampanje prodali oko 160 komada, a od završetka kampanje do trenutka pisanja ovog emaila, prodano je još toliko komada. Smatramo da je to dobar uspjeh za proizvod kao što je Maker Display.
Nova kampanja uskoro
Kampanja za novi proizvod, Inkplate 6, kreće 6.12.2019. godine. Cijena na crowdfundingu će biti 99 dolara s uključenom poštarinom za cijeli svijet. Radi se o proizvodu koji se sastoji od 6 inčnog e-paper ekrana (rezolucije 800x600 točaka) koji je recikliran sa starih Kindle uređaja.
Prednost elektroničkog papira je u tome da koristi energiju samo u trenutku kada mijenja ono što je prikazano na njemu, pa tako može prikazivati sliku bez da troši energiju. Zbog toga je vrlo pristupačan za low-power rješenja.
"Inkplate omogućuje jednostavno korištenje ovakvog ekrana na način da su i hardware i software vrlo laki za korištenje. Samo uključite USB kabel te kroz par linija Arduino programskog koda promijenite ono što je prikazano na njemu. Također je poveziv i na Wi-Fi pa će lako prikazivati informacije s interneta, a i potpuno proširiv svim vrstama senzora", kazali su nam iz e-radionice.
Već sada imaju preko 500 zainteresiranih koji su se već predbilježili na listu pretplatnika, te samo čekaju da kampanja krene. S obzirom na to, smiješi im se još jedna uspješna crowdfunding priča. Detalji o novom proizvodu dostupni su na linku na kojem će se kroz 20-ak dana kampanja i pojaviti.