Uz besplatno pivo završena crowdfunding kampanja Medvedgrada
Rekordna Medvedgradova crowdfunding kampanja koja je skupila milijun eura proslavljena je dijeljenjem piva Zagrepčanima
Pivovara Medvedgrad uspješno je završila svoju prvu crowdfunding kampanju na globalnoj investicijskoj platformi Funderbeam, došavši do ukupne investicije od milijun eura u rekordnom roku od samo deset dana.
U kampanji je sudjelovalo 288 investitora iz 25 zemalja svijeta, a svi zaposlenici Pivovare također su postali investitori
Najuspješnija Funderbeamova crowdfunding kampanja u Hrvatskoj, ali i Europskoj uniji, završila je Medvedgradovom božićnom pričom – tradicionalnim dijeljenjem piva, običajem kojeg Pivovara njeguje već četvrtu godinu zaredom, Tijekom ovog tradicionalnog događanja, svi zaposlenici Pivovare izašli su na zagrebačke ulice i zajedno dijelili pivo građanima. Vesela i pozitivna atmosfera i sveopće oduševljenje Zagrepčana i njihovih gostiju nisu izostali ni ove godine, pa će dijeljenje piva ostati tradicija i uoči svih budućih božićnih blagdana.
Osim uspješno završene kampanje, Medvedgrad u prosincu ima još jedan veliki razlog za slavlje, a to je 23. rođendan Pivovare, koji će se proslaviti u pivnici Medvedgrad u Ilici 49 uz čak dva nova piva napravljena posebna za tu prigodu.