Uz besplatno pivo završena crowdfunding kampanja Medvedgrada

Rekordna Medvedgradova crowdfunding kampanja koja je skupila milijun eura proslavljena je dijeljenjem piva Zagrepčanima

Sandro Vrbanus srijeda, 20. prosinca 2017. u 01:00

Pivovara Medvedgrad uspješno je završila svoju prvu crowdfunding kampanju na globalnoj investicijskoj platformi Funderbeam, došavši do ukupne investicije od milijun eura u rekordnom roku od samo deset dana.

U kampanji je sudjelovalo 288 investitora iz 25 zemalja svijeta, a svi zaposlenici Pivovare također su postali investitori

Najuspješnija Funderbeamova crowdfunding kampanja u Hrvatskoj, ali i Europskoj uniji, završila je Medvedgradovom božićnom pričom – tradicionalnim dijeljenjem piva, običajem kojeg Pivovara njeguje već četvrtu godinu zaredom, Tijekom ovog tradicionalnog događanja, svi zaposlenici Pivovare izašli su na zagrebačke ulice i zajedno dijelili pivo građanima. Vesela i pozitivna atmosfera i sveopće oduševljenje Zagrepčana i njihovih gostiju nisu izostali ni ove godine, pa će dijeljenje piva ostati tradicija i uoči svih budućih božićnih blagdana.

Osim uspješno završene kampanje, Medvedgrad u prosincu ima još jedan veliki razlog za slavlje, a to je 23. rođendan Pivovare, koji će se proslaviti u pivnici Medvedgrad u Ilici 49 uz čak dva nova piva napravljena posebna za tu prigodu.