Apple primio 31.778 zahtjeva za podacima korisnika

Apple je predstavio svoje novo izvješće o transparentnosti vezano za zahtjeve o podacima korisnika koja je tvrtka primila u razdoblju od 1. siječnja do 30. lipnja prošle godine

Matija Pavlić ponedjeljak, 20. siječnja 2020. u 06:00

Tvrtka iz Cupertina objavila je svoje najnovije izvješće o transparentnosti podataka, što se tiče zahtjeva za podacima korisnika i zahtjeva za uklanjanjem aplikacija s App Storea.

Izvješće se odnosi na razdoblje između 1. siječnja do 30. lipnja 2019. godine. Što se tiče tipa podataka oni variraju o slučaju, na primjer kod ukradenih uređaja pristižu zahtjevi o detaljima korisnika povezanih s Appleovim uređajima i servisima, dok se u slučaju kartičnih prijevara traže podaci o financijskim transakcijama.

Apple je u prije spomenutom razdoblju primio ukupno 31.778 zahtjeva za pristupom podacima (rast u odnosnu na prošlo izvješće za drugu polovicu 2018. godine objavljeno prije šest mjeseci), dok je broj uređaja povezanih s zahtjevima pao te sad uključuje 195.577 uređaja (ponajviše u Njemačkoj gdje se spominje 13.558 uređaja).

Ukupno je pozitivno odgovoreno na 26.051 zahtjeva odnosno 82% zahtjeva. Općenito najviše zahtjeva bilo je vezano za istrage o ukradenim uređajima, s time da naše zemlje nema na listi.

Apple je primio 70 zahtjeva za uklanjanjem aplikacija u što je bilo uključeno ukupno 544 aplikacija. Najviše zahtjeva za uklanjanjem pristiglo je iz Kine ponajviše zbog sadržaja za odrasle ili sadržaja vezanog za kockanje. Čitavo izvješće možete pronaći na sljedećoj poveznici.