Biden želi zaposliti stručnjaka za internetske memove

Predizborna kampanja za američkog predsjednika uključuje dva najstarija kandidata u povijesti, no prava se bitka vodi za mlađe glasače, a oni odluke donose na temelju društvenih mreža

Sandro Vrbanus četvrtak, 23. svibnja 2024. u 16:35

Iako je značajno stariji od generacije koju se danas naziva boomerima, aktualni američki predsjednik Joe Biden u nadolazećoj se predizbornoj kampanji želi svidjeti najmlađim biračima, tzv. Generaciji Z. U te svrhe iz njegovog su izbornog stožera već ranije započeli s "ofenzivom" na društvenim mrežama, otvorili nedavno i račun na TikToku (koji bi isti taj predsjednik mogao i zabraniti), a odnedavno svoju strategiju žele učiniti još snažnijom – traže, naime, novog kreatora za memove.

Traži se "meme lord"

U digitalnom timu, koji osmišljava sadržaj za društvene mreže, Bidenova kampanja želi zaposliti osobu koja će aktivno voditi račune, biti u toku s internetskim trendovima i meme stranicama, pa stvarati njihov sadržaj za viralnu promociju. "Idealni kandidat za tu poziciju strastven je oko plasiranja političkog sadržaja glasačima na mjestima gdje se oni već nalaze na Internetu", stoji u opisu oglasa, uz napomenu da se posao obavlja u užurbanom političkom okruženju. Radno mjesto je u Wilmingtonu, savezna država Delaware, a godišnja plaća 85.000 dolara.

Dark Brandon - jedan od uspješnijih memova Bidenove kampanje
Dark Brandon - jedan od uspješnijih memova Bidenove kampanje

Ono što će novi Bidenov "meme lord" raditi uključuje:

  • Izgradnju partnerskih odnosa s digitalnim medijima, podcasterima i meme stranicama na brojnim društvenim mrežama,
  • Suradnju s partnerima na otkrivanju prilika za plasiranje sadržaja,
  • Uključivanje internih timova u stvaranje kreativnih ideja.

Od kandidata se traži 2-4 godine iskustva u video, medijskoj ili zabavnoj industriji, stručnost u digitalnim medijima te naravno, iznimna kreativnost u produkciji sadržaja za Internet.

Od Bidenove bi kampanje ponešto mogli naučiti i naši političari, slagali se s njime u političkim pogledima ili ne. Posebno je to razvidno ako pogledamo što su tijekom dosadašnjih predizbornih kampanja političari u Hrvatskoj objavljivali na društvenim mrežama, odnosno koliko im je u tome nedostajao profesionalni pristup u stvaranju memova i ostalog kreativnog sadržaja.