Facebook najavljuje velike promjene News Feeda - bit će više osoban, a manje poslovno koristan
Umjesto zatrpavanja korisnika objavama kompanija i raznih stranica, glavni stupac Facebooka uskoro će biti češće popunjen objavama prijatelja

Mark Zuckerberg obećao je sam sebi, ali i milijunima korisnika Facebooka, kako će ovu godinu posvetiti tome da ova društvena mreža bude mjesto na kojem će se vrijeme provoditi kvalitetnije. Prvi pomak u tom smjeru najavio je danas, a tiče se promjena u algoritmima koji određuju koje će se objave prikazivati korisnicima u News Feedu.
Umjesto da ih se svakodnevno zatrpava brojnim objavama stranica, kompanija i raznih organizacija, Facebook će promijeniti sustav tako da svima češće prikazuje objave njihovih prijatelja, znanaca i rodbine, te grupa kojih su članovi. Time bi iskustvo korištenja trebalo biti poboljšano, i učinjeno više osobnim, a korisnici bi trebali biti u mogućnosti ostvarivati bolje veze s ljudima zbog kojih i koriste društvene mreže.
Test ovako promijenjenog News Feeda odvijao se krajem prošle godine u nekoliko zemalja, među kojima je bila i Srbija. Tada su korisnici primijetili kako im se na glavnom stupcu ekrana sve češće prikazuju objave prijatelja, a manje one od raznih stranica, izuzev plaćenih, sponzoriranih sadržaja. Korisnici nisu bili odveć nezadovoljni, no svoje negodovanje iskazali su izdavači i vlasnici raznih poslovnih Facebook stranica kojima je "reach" značajno pao.
Da će se tako nešto ponoviti i sada, svjestan je i Mark Zuckerberg, no u ovom slučaju odlučio je ipak Facebook vratiti "običnim" korisnicima i brinuti se da su oni zadovoljni. Kako će se promjena odraziti na oglašivače, male izdavače i stranice koje si ne mogu priuštiti plaćanje ("boost") objava, Zuckerberga za sada, čini se, ne brine pretjerano.