Kud' svi tud' i LinkedIn, odlučili su se i oni testirati uvođenje Storiesa

Opcija koju je proslavio Snapchat, a iskopirali svi drugi, uskoro bi se mogla naći i kao dodatna mogućnost za izraziti se na poslovnoj društvenoj mreži LinkedIn

Sandro Vrbanus srijeda, 21. studenog 2018. u 18:53

Poslovna društvena mreža LinkedIn, koja je već više od dvije godine u vlasništvu Microsofta, ima ideju kako privući studente, millenialse, i sve koji se tako osjećaju da posao potraže upravo putem njihove platforme. Odlučili su, naime, na svoju društvenu mrežu dodati i mogućnost postavljanja kratkih video zapisa u obliku poznate nam opcije Stories.

Stories, kratke video ili slikovne sadržaje s raznim ukrasima, efektima i dodacima, popularizirao je Snapchat, da bi ih nedugo zatim preuzeli i Facebook, Instagram i WhatsApp. Ovaj se oblik izražavanja očito iznimno dopada mlađoj populaciji pa će stići i na LinkedIn, nekada "ozbiljnu" poslovnu društvenu mrežu.

Za sada je sve u fazi testiranja. Postavljanje kratkih videa u vlastiti profil trenutačno je dozvoljeno tek studentima u SAD-u, pa se shodno tome opcija naziva "Student Voices". Video isječci se nalaze u samom vrhu LinkedInove stranice i mobilne aplikacije, a nakon postavljanja dostupni su za gledanje tjedan dana (a ne 24 sata kao kod ostalih mreža).

Studenti na ovaj način mogu komunicirati s kolegama iz vlastitog ili iz susjednih kampusa, ili si postavljanjem neprimjerenih sadržaja mogu ugroziti šanse za zaposlenje – ovisno što im je draže.