TikTok protiv Threadsa i Twittera: uveli tekstualne objave
Iako su proteklih godina Instagram, Facebook, YouTube i Twitter pokušali kratkim video sadržajima konkurirati TikToku, kineska je društvena mreža sada "okrenula ploču"

Dodatno se zahuktava borba za korisnike među vodećim društvenim mrežama na svijetu. Nakon što se pojavio TikTok, mnogi su, uključujući Twitter i Facebook, pokušali kopirati tajnu njihovog uspjeha, pa su omogućili korisnicima postavljanje kratkih vertikalnih video zapisa (Shorts, Reels, i sličnih naziva). Najnovija su, pak, događanja na toj sceni dovela do obrata.
Borba za korisnike
Nakon poznatih zbivanja u Twitteru (ili bolje da kažemo X-u), pa potom i lansiranja Metine konkurentske aplikacije Threads, sada je TikTok promijenio strategiju – i počeo kopirati njih. Naime, ova je društvena mreža uvela novi oblik objava kojima će korisnici "moći izraziti svoju kreativnost". Riječ je o mogućnosti postavljanja tekstualnih objava.
Do sada je tekstualna kreativnost, kažu, mogla doći do izražaja kroz naslove kratkih videa, njihove opise ili komentare, no sada će moći biti i u središtu pozornosti. Priče, pjesme, recepti, savjeti, iskustva – sve to trebalo bi osvanuti u novom TikTokovom formatu.
Prilikom postavljanja tekstualnih objava na raspolaganju je nekoliko mogućnosti njihove obrade, poput dodavanja zvuka, uređivanja pozadine, dodavanja stickera, hashtagova, geolokacije i tome slično, pa bi i ovakav način izražavanja na TikToku trebao imati njihov poseban "štih", tj. biti interaktivan i dinamičan poput kratkog video formata. Tekstualne objave na TikToku mogu biti duge do 1.000 znakova.