Još jedan težak udarac za Nikolu, nesuđenog proizvođača električnih kamiona
Otkrićem da su lagali u promotivnom videu i da nikada nisu imali razvijenu tehnologiju za električne kamione počeo je pad američke kompanije Nikola, a nastavio se otkazivanjem dvaju velikih projekata

Priča o mogućoj propasti američkog proizvođača električnih kamiona Nikola počela je u rujnu, kada je Hindenburg Research otkrio kako ova kompanija nema, niti je ikada imala, razvijenu tehnologiju za koju je tvrdila da će pogoniti njihova vozila. Bilo je tu posljednjih mjeseci svega, od otkrića kotrljanja kamiona nizbrdo za potrebe promotivnih videa, preko posljedičnog odlaska prvog čovjeka kompanije, Trevora Miltona, pa sve do kasnijih optužbi da su dizajn kamiona "posudili" od glavnog dizajnera Rimac Automobila.
Otkazali im GM i Republic Services
U Nikoli se situacija niti nakon nekoliko mjeseci nije smirila. Prvo im je krajem prošloga mjeseca General Motors otkazao veliku suradnju, koja je trebala izroditi kamionet Badger. Uz Nikolinu tehnologiju električnih pogona i vodikovih ćelija, te uz GM-ovu ekspertizu u izradi kamioneta, Badger je trebao biti konkurent Teslinom Cybertrucku. Najavljivani su snaga motora od preko 900 KS, nosivost od preko 4 tone te ubrzanje od nule do 100 km/h za 2,9 sekundi. No, General Motors je odustao od projekta, u sklopu kojeg su trebali postati i suvlasnici Nikole, pa je kompanija otkazala Badgera i kupcima vratila pologe.
Nesrećama ni tu nije kraj. Ovoga tjedna doznalo se da je najveća američka kompanija za zbrinjavanje otpada, Republic Services, odustala od narudžbe 2.500 Nikolinih električnih kamiona za odvoz otpada. Njih su bili naručili u kolovozu ove godine, no kako su sada u zajedničkom priopćenju naveli, nakon dugotrajne suradnje i revizije projekta zaključeno je (navodno, obostrano) da bi razvoj tehnologija i dizajna potrajao predugo i koštao previše.
U Nikoli, ako im itko još želi vjerovati, poručuju da i dalje stoje kod svojeg plana da prvim kupcima kamiona Nikola Tre u SAD-u ova vozila počnu isporučivati tijekom sljedeće godine. Investitori im očito ne vjeruju, jer im je vrijednost dionica na burzi od objave ovih vijesti u "slobodnom padu".