Formula 1 pokreće vlastito svjetsko prvenstvo za gamere
Liberty Media, novi vlasnici Formule 1, okrenuli su se novim načinima približavanja natjecanja gledateljima, ovoga puta kroz eSport

Kada su prije nešto manje od godinu dana preuzimali vlasništvo nad Formulom 1, u američkoj su kompaniji Liberty Media najavili približavanje ovog sporta gledateljima na mnoge nove načine i uvođenje sasvim novih marketinških akcija. Tijekom ove sezone već su krenuli s "amerikanizacijom" Formule 1 koja se ogleda u organizaciji "evenata" poput nedavnog u Londonu, te sve većeg okretanja mlađoj publici.
Osim populariziranja Formule E, streaminga utrka uživo i sličnih modernih dodataka čistom automobilizmu, Liberty Media sada pokreće i Formula 1 eSports natjecanje u suradnji s kompanijama Codemasters i Gfinity. Svojevrsno svjetsko prvenstvo u igranju Formula 1 videoigara održavat će se u tri kruga, počevši od rujna ove godine, kako bi se pronašlo 40 najbržih vozača virtualnih F1 bolida.
Nakon prvog kruga spomenutih 40 igrača odradit će polufinalno natjecanje u Londonu 10. i 11. listopada, odakle će 20 najboljih biti upućeno na samo finale. Ono će se odvijeti u Abu Dhabiju, jednako kao i finale ovogodišnje F1 sezone, tijekom vikenda 24. i 25. studenog. Pobjednik cijele sezone automatski će se plasirati u polufinalne utrke sljedeće godine, a dobit će i čast da njegov lik bude uključen u Codemastersovu igru F1 2018.