Canalys: Do kraja godine 100 milijuna pametnih zvučnika

Tvrtka Canalys je objavila rezultate istraživanja prema kojem će do kraja ove godine biti aktivno 100 milijuna pametnih zvučnika, a do kraja 2020. godine njih 225 milijuna

Matija Pavlić utorak, 10. srpnja 2018. u 06:30

Tvrtka Canalys predstavila je rezultate novog istraživanja koje se bavi tržištem pametnih zvučnika. U Canalysu predviđaju kako će u cijelom svijetu do kraja godine biti 100 milijuna aktivnih pametnih zvučnika.

To je 2 i pol puta više u odnosu na broj pametnih zvučnika aktivnih tijekom prošle godine. Uz navedeno daju i predviđanje kako će do 2020. godine biti aktivno oko 225 milijuna pametnih zvučnika.

Što se tiče 2018. godine najveći uspjeh na tržištu trebala bi imati tvrtka Amazon sa svojom linijom Echo zvučnika, koji će činiti 50% svih aktivnih pametnih zvučnika u ovoj godini. Na drugom mjestu se nalaze Google Home zvučnici s zastupljenošću od 30%, dok Appleovi HomePod pametni zvučnici drže zasad skromnih 4% udjela.

Što se tiče regionalne raspodjele zvučnika, većina odnosno 64% aktivnih pametnih zvučnika koristit će se u SAD-u, no već je vidljiv i značajan rast kineskog tržišta pametnih zvučnika koji sada ima udio od 10% na samom tržištu. Slijede Velika Britanija (8% udjela), Njemačka (6% udjela) i Južna Koreja (3% udjela).