BioWare dvije godine nakon začetka nove franšize digao ruke od Anthema

Anthem je trebao biti BioWareova nova uzdanica koju će priključiti postojećim uspješnim serijalima, no već nakon izlaska je postalo jasno da su u ovom slučaju gadno zabrljali

Damir Radešić četvrtak, 25. veljače 2021. u 19:31

Uz veliku pompu i marketinško nabrijavanje, Anthem je zaživio u siječnju 2019. kao začetnik nove franšize. Dok je u najavama izgledao prekrasno i jedva smo čekali baciti se na njega, nakon izlaska se pokazalo da je riječ o poludovršenom proizvodu koji ne samo da oskudijeva u završnim sadržajima, već su mu i osnovne mehanike igrivosti iznimno loše.

Obzirom na loše kritike i prosječne ocjene ispod 60 posto, u što smo se i sami uvjerili i obrazložili negativnu kritiku u našem osvrtu, te slab odziv igrača, godinu dana kasnije je BioWare ponosno objavio kako ne odustaje od Anthema, te da će poraditi na svim aspektima igre koja je trebala zaživjeti uz novo službeno ime Anthem NEXT (velikim slovima, ipak je to jako važno).

Ova najava nas je zadesila u veljači prošle godine, a kako se svo ovo vrijeme do današnjih dana šutjelo o napretku, naše sumnje da su postajale sve veće i kao što smo predvidjeli, tresla se brda, rodio se miš. Naime, ekipa BioWarea, koju iznimno cijenimo, no ruku na srce, žive na staroj slavi, je jučerašnjim priopćenjem zabila konačni čavao u pokušaj obnavljanja Anthema. U istom kažu kako su morali donijeti tešku odluku i zaustaviti razvoj, te da će igra ostati takva kakva jest.

Nastavljaju kako su od samog starta naporno radili na poboljšanjima i objavili nekolicinu nadogradnji, a kako se bližio kraj 2019., uložili su dodatne napore u promjene osnovnih mehanika o čemu su redovito izvještavali u mjesecima koji su uslijedili i dobivali potporu zajednice koja im je dala nužno potrebni elan za privođenje ovog posla kraju. No, tada je u igru uskočila pandemija koja je svima poremetila planove, pa tako i BioWareu u kojem priznaju da je produktivnost zbog novih uvjeta opala što je pak za posljedicu ostavilo gorku spoznaju kako neće uspjeti napraviti sve što su ranije planirali.

Objava koju potpisuje Christian Dailey završava žaljenjem zbog razočaranja koje će igrači Anthema zasigurno osjetiti nakon čitanja njegovih riječi, kao i sami programeri koji su odradili odličan posao, tako barem tvrdi. Kako god bilo, Anthem je za BioWare stvar prošlosti i trebaju krenuti dalje što u prvom redu znači da će se posvetiti novim izdanjima Dragon Agea i Mass Effecta, te daljnjom podrškom za masovku Star Wars: The Old Republic koja svako malo dobiva nove nadogradnje.