Nintendo nije zainteresiran za korištenje GenAI-ja
Sudeći po nedavnim komentarima predsjednika Nintenda Shuntara Furukawe, čini se da japanski div baš i nije pretjerano zainteresiran za generativnu umjetnu inteligenciju
Koliki će i kakav utjecaj generativna umjetna inteligencija imati na videoigraću industriju, u ovom trenutku nemoguće je reći. Međutim, dok se predsjednik Ubisofta Yves Guillemot nada kako će GenAI doprinijeti „životnosti” njihovih igara, a CEO Electronic Artsa Andrew Wilson dotični, pak, praktički naziva svetim gralom industrije, u Nintendu na ovu novotariju ipak ne gledaju toliko blagonaklono.
Naime, na ovotjednoj Q&A sesiji s dioničarima, predsjednik Nintenda Shuntaro Furukawa prokomentirao je kako GenAI definitivno može potaknuti kreativnost te pridodao da se „tehnologija nalik AI-ju” već odavno koristi u videoigrama (npr. pathfinding algoritmi), ali i izrazio stanovite bojazni. Prvenstveno, naravno, one vezane za potencijalne povrede prava intelektualnog vlasništva kao izgledne „nuspojave” korištenja GenAI, a do kojeg u Nintendu oduvijek neizmjerno drže.
Osim toga, Furukawa je također našao shodnim pohvaliti vlastitu kompaniju, ističući kako japanski div posjeduje višedesetljetno iskustvo kreiranja „optimalnih igraćih iskustava” – jedinstvenu vrijednost koju tehnologije poput GenAI-ja same po sebi ne mogu reproducirati.
Uz Nintendo, sličnog je stava i Sony, a čiji se CEO Kenichiro Yoshida nedavno također dotakao GenAI, poručivši kako dotični „nije zamjena za ljudsku kreativnost”. Drugim riječima, za razliku od svojih zapadnjačkih kolega, čini se da japanski developeri jednostavno nisu pretjerano zainteresirani za implementaciju ove podosta kontroverzne tehnologije.