Instagram silno želi sličiti na TikTok – Testira se novi način prikazivanja sadržaja
Instagram testira značajku koja će korisnicima omogućiti pregledavanje sadržaja na feedu u punom zaslonu, upravo onako kako to od samih početaka radi TikTok
Korisnici TikToka navikli su da im se pri prvom otvaranju aplikacije, pojavi vertikalni videozapis u punom zaslonu. Instagram sada testira značajku koja bi korisnicima trebala pružiti gotovo isto iskustvo kakvo su navikli vidjeti na kineskoj društvenoj mreži.
Naime, kao što kaže voditelj Instagrama, Adam Mosseri, cilj ove „imerzivne“ značajke je napraviti da kratki, vertikalni videozapisi, budu prvo što će korisnici Instagrama vidjeti na platformi. Naravno, u ovaj se test ubrajaju i fotografije koje će se zasad tu i tamo prikazivati u punom zaslonu, ali fokus je uglavnom na video sadržaju.
Mosseri je u svojoj objavi na Twitteru prikazao i kako će ta značajka izgledati u praksi. Dakle, fotografija ili videozapis pojavit će se u punom zaslonu na feedu. Komentari, lajkovi i ostale opcije, bit će „implementirane“ unutar samog sadržaja kojeg korisnici gledaju, dok će traka za Stories ostati skrivena sve dok korisnik ne odluči scrollati prema gore.
Ostale značajke poput poruka, notifikacija i slično, i dalje će se prikazivati na vrhu zaslona. Trenutno nije poznato kada će ovakav način prikazivanja sadržaja postati dostupan svim korisnicima.