Google ima novu društvenu mrežu za organiziranje događanja zvanu Shoelace

Google je u ograničenom testnom izdanju pokrenuo još jedan servis, Shoelace je servis za usko lokaliziranu organizaciju događanja i aktivnosti te povezivanje osoba sličnih interesa

Matija Pavlić subota, 13. srpnja 2019. u 07:00

Google ima dugu povijest pokretanja a potom i zatvaranja svojih vlastitih servisa, aplikacija i društvenih mreža. Na toj listi nalaze se servisi kao što su Google Buzz, Google Friend Connect, Orkut te i Google+. Nakon perioda zatvaranja servisa stiže ipak jedan novi upravo pokrenuti servis.

U eksperimentalnom načinu rada za ograničen broj korisnika na domaćem (američkom) tržištu započelo je testiranje nove Googleove društvene mreže nazvane Shoelace.

Sama društvena mreža nastala je u Googleovom vlastitom inkubatoru Area 120, a bazira se na ideji Facebook Eventsa te Googleovog starijeg već ugašenog servisa Schemer. Dakle fokus je na organizaciji i praćenju različitih usko lokaliziranih događanja i aktivnosti, koje Google naziva Looops. Cilj je upariti korisnike sa sličnim interesima koji se nalaze u blizini (po uzoru na Tinder) te potom organizaciju događanja i aktivnosti na osnovu tih interesa.

Shoelace je isključivo mobilni servis (nema web inačice, dostupan je za Android i iOS uređaje) te se nalazi u fazi testiranja pri čemu je dostupan samo korisnicima u New Yorku koji imaju pozivnice. Ukoliko se projekt pokaže uspješnim mogao bi se proširiti na druge američke gradove te potom doći i na svjetsko tržište.