Hrvatski "Instagram za zaposlenike", Jenz, izišao i na tržište Australije

Jenz, aplikacija za internu komunikaciju zaposlenika, kraj je prošle godine dočekala s 10.000 korisnika, a odnedavno ga koristi i Orbico Hrvatska

debug.hr srijeda, 9. veljače 2022. u 12:25

Domaća aplikacija Jenz proširila se na australsko tržište na kojem je sklopila suradnju s dvije kompanije – KB Food Company i Glenvill Group. Naime, uslijed lockdowna koji je u Australiji uzrokovao fizičko razdvajanje zaposlenika, hrvatski Jenz pokazao se kao koristan alat za njihovo povezivanje.

Velik je to uspjeh za ovaj hrvatski proizvod koji služi kao svojevrsni "Instagram za zaposlenike" i tako pomaže unaprijediti internu komunikaciju unutar kompanija. Sada će ga svakodnevno koristiti i KB Food Company, najveća australska tvrtka za proizvodnju morskih plodova te Glenvill Grupa, građevinska tvrtka zaslužna za desetke tisuća domova, luksuznih nebodera i ureda u Australiji i SAD-u. Uz Australiju, u Jenzu ove godine planiraju daljnje širenje na područje zapadne Europe i Skandinavije.

Aplikacija za internu komunikaciju

"Jenz ima viziju biti vodeća globalna aplikacija za interne komunikacije, a kompanijama pomažemo da povećaju angažman zaposlenika i unaprijede organizacijsku kulturu. Smatramo da imamo veliki potencijal na tržištu Australije iz razloga što je Jenz namijenjen svim modelima poslovanja – rad na daljinu, uredski ili hibridno", istaknuo je Marko Kučić, CEO Jenza.

Osim na globalnom tržištu, Jenz svoju popularnost gradi i u Hrvatskoj. Od prošle godine u svom portfelju imaju i Orbico Hrvatska čijih čak 500 zaposlenika koristi Jenz. U Orbicu ističu da im je upravo Jenz pomogao da bolje rješavaju interne izazove, a čak 95 posto njih u internom je istraživanju istaknulo da im Jenz pomaže da bolje upoznaju svoje kolege.

Jenz je nastao unutar IT tvrtke Q kao interni startup projekt, a zahvaljujući odličnim rezultatima i prihvaćenosti, razvio se u zasebnu tvrtku. U Jenzu bilježe eksponencijalni rast novih korisnika – prošlu su godinu započeli s njih 1.000, da bi ih do kraja 2021. imali više od 10.000 korisnika.