Chrome u svibnju povećao tržišni udio na 67,90%

Google Chrome jedini je u zadnjih mjesec dana povećao svoj tržišni udio, dok su svi ostali internetski preglednici izgubili pokoji postotak

Stjepan Bilić srijeda, 5. lipnja 2019. u 10:30

Internetska stranica NetMarketShare objavila je nove podatke vezano uz zastupljenost Internetskih preglednika. Iz dostupnih podataka vidljivo je kako je Google Chrome jedini u zadnji mjesec dana povećao svoj tržišni udio, dok su svi ostali glavni i alternativni Internetski preglednici zabilježili pad.

Google Chrome je tijekom svibnja imao udio od 67,90%, što je njegov najbolji rezultat u ovoj godini. Samo mjeseca dana ranije (travanj 2019.) Chrome je imao 65,64% udjela na tržištu Internetskih preglednika. Njegov najveći rival, Mozilla Firefox sve više zaostaje, dok je u travnju imao 10,23% udjela, u svibnju je pao na 9,46%.

Ništa bolje nisu prošli ni Microsoftovi preglednici – Internet Explorer i Edge. S travanjskih 7,49% Internet Explorer je tijekom svibnja pao na 6,71%, a Edge u istom razdoblju s 5,53% na 5,36%. Inače, postotci vezano uz Edge preglednik odnose na staru, originalnu inačicu, a ne novu koju Microsoft temelji na Chromiumu. Zanimljivo je da je Edge u navedenom razdoblju izgubio 0,17% unatoč tome što su Windowsi 10 u svibnju s gotovo 46% postali vodeći operacijski sustav na tržištu.

Na popisu su se našli i još i Safari (3,30%), Opera (1,52%), Sogou Explorer (1,47%), QQ (1,33%), Yandex (0,95) i UC Browser (0,39%) koji zajedno drže tek 8,96% tržišta.