Chrome u svibnju povećao tržišni udio na 67,90%
Google Chrome jedini je u zadnjih mjesec dana povećao svoj tržišni udio, dok su svi ostali internetski preglednici izgubili pokoji postotak
Internetska stranica NetMarketShare objavila je nove podatke vezano uz zastupljenost Internetskih preglednika. Iz dostupnih podataka vidljivo je kako je Google Chrome jedini u zadnji mjesec dana povećao svoj tržišni udio, dok su svi ostali glavni i alternativni Internetski preglednici zabilježili pad.
Google Chrome je tijekom svibnja imao udio od 67,90%, što je njegov najbolji rezultat u ovoj godini. Samo mjeseca dana ranije (travanj 2019.) Chrome je imao 65,64% udjela na tržištu Internetskih preglednika. Njegov najveći rival, Mozilla Firefox sve više zaostaje, dok je u travnju imao 10,23% udjela, u svibnju je pao na 9,46%.
Ništa bolje nisu prošli ni Microsoftovi preglednici – Internet Explorer i Edge. S travanjskih 7,49% Internet Explorer je tijekom svibnja pao na 6,71%, a Edge u istom razdoblju s 5,53% na 5,36%. Inače, postotci vezano uz Edge preglednik odnose na staru, originalnu inačicu, a ne novu koju Microsoft temelji na Chromiumu. Zanimljivo je da je Edge u navedenom razdoblju izgubio 0,17% unatoč tome što su Windowsi 10 u svibnju s gotovo 46% postali vodeći operacijski sustav na tržištu.
Na popisu su se našli i još i Safari (3,30%), Opera (1,52%), Sogou Explorer (1,47%), QQ (1,33%), Yandex (0,95) i UC Browser (0,39%) koji zajedno drže tek 8,96% tržišta.