Fil Rouge Capital ulaže po 50.000 eura u 24 hrvatska startupa

Fil Rouge Capital je fond rizičnog kapitala čiji je primarni cilj investiranje u mlade poduzetnike, startup i scaleup tvrtke u Hrvatskoj, a od danas službeno počinje s radom prvi hrvatski akceleratorski program pod nazivom "Fil Rouge Capital Summer 19 Accelerator"

Bug.hr ponedjeljak, 2. rujna 2019. u 20:30

Od danas službeno počinje s radom prvi hrvatski akceleratorski program pod nazivom 'Fil Rouge Capital Summer 19 Accelerator' koji će se odvijati u centralnom uredu Fil Rouge Capitala u Vukasovićevoj ulici 1, u Zagrebu.

Trajanje programa

Program će trajati iduća tri mjeseca, tijekom kojih će odabrane grupe startupa imati intenzivan raspored aktivnosti tijekom kojih će im se pružiti prilika naučiti razne vještine i znanje te ostvariti kontakte koje se inače stječu godinama. Program završava 'Demo Dayom' 28. studenog 2019. godine, na kojem će startupi koji uspješno završe cijeli program dobiti priliku prezentirati svoje poslovne ideje nizu uglednih investitora.

Sadržaj programa

Organizirat će se večere s osnivačima uz govor odabranih uglednih osnivača ili izvršnih direktora već etabliranih tvrtki koji će s polaznicima podijeliti korisne savjete i vlastita iskustva pri vodenju uspješnih poduzeća.

Večere se odvijaju jednom tjedno za cijelo vrijeme trajanja programa što je vrijedna prilika odabranim timovima da upoznaju izuzetne govornike i učvrste odnose unutar startup zajednice.

Drugi važan dio samog programa su Mentors' Hours' u kojem mentori Fil Rouge Capitala dva puta tjedno održavaju individualne radne grupe s polaznicima. Tom prilikom im mentori prenose svoja iskustva,daju praktične savjete i lekcije o tome kako uspješno razviti svoj poslovni model, proizvod ili uslugu.

Fil Rouge Capital partneri takoder održavaju 'Office Hours' te su na raspolaganju akceleriranim timovima, pružajući im dragocjeno akumulirano praktično iskustvo i znanje ključno za njihov rast i razvoj.

Timovi na početku programa postavljaju listu ciljeva koje kroz vrijeme trajanja programa žele postići za svoje startupe, a dužnost Fil Rouge Capital tima je da objektivno nadziru i prate taj napredak i mogućnost dosezanja iste.

Raznovrsni i fokusirani edukativni seminari i tematska predavanja su takoder bitan dio Akceleratorskog programa.

Ukupan iznos investicija u startupe

Svaka od tvrtki koja sudjeluje u 'F11 Rouge Capital Summer 19 Accelerator' programu osigurala je investiciju od: 50.000 EUR (radi se o seed ulaganju na osnovu kojeg investitor preuzima osam posto udjela u tvrtki).

Odabrani startupi prošli su detaljnu Fil Rouge Capital analizu i procjenu tokom koje su dokazali poduzetničku otpornost i volju za rastom i pružanjem njihovog proizvoda ili usluge domaćoj i svjetskoj publici.

 

Kratki prikaz tvrtki koje sudjeluju u ”Fil Rouge Capital Summer 19 accelerator” programu:

Albatross - e-folija je daska za napuhavanje na električni pogon za Stand Up Paddling. Daska je pogodna za korištenje u slatkovodnoj i slanoj vodi za individualne potrebe ili za iznajmljivanje raznim tvrtkama koje se bave najmom opreme za surfanje.

Froc - je već započeo medunarodno širenje prodaje svog jedinstvenog i inovativnog proizvoda; specijalizirane sjedalice za djecu u segmentu tržišta koje je u stagnaciji posljednjih 40 godina.

Influee Inc.- inovativna platforma za suradnju koja omogućava top brendovima preciznije mjerenje i praćenje 'influencer' marketinga i marketinških kampanja.

Loomie.ai - na tržište alata i aplikacija za mjerenje produktivnosti unosi remetilački faktor nudeći inovativan pristup upravljanju raznih zadataka uz pomoć virtualnog asistenta baziranog na umjetnoj inteligenciji.

Worig - je financijska usluga koja omogućava vlasnicima nekretnina da procijene financijsku pouzdanost njihovih najmoprimaca.

BSS - (Beyond Seen Screen) je razvio aplikaciju koja omogućava skeniranje video sadržaja koji u tom trenu gledate na svom pametnom telefonu ili uredaju te vam brzo i jednostavno dostavlja više informacija o njemu. Shazam aplikacija za video sadržaj.

DGRoops - unosi inovaciju u svijet grupnih putovanja omogućujući putničkim agencijama i hotelima grupne rezervacije putem specifične platforme osmišljene za grupna putovanja.

Floornap - kako je Airbnb postao sve skuplji, iza sebe je ostavio jedan potpuno nepokriveni segment 'couchsurfing' tržišta. Floornap planira targetirati taj segment nudeći noćenje putem svoje platforme po cijeni ispod 15 EUR/ noćenju. Bazira se na 'sleeping bag' pristupu tj. nudi povoljnost kampiranja pod tvrdim krovom.

Nocturiglow - želi reinterpretirati nezahvalno tržište noćnih posuda za muškarce. Imaju namjeru osvježiti neprivlačne posude unaprjedujuói njihov izgled pomoću modernog dizajna i elemenata koji svijetle u mraku.

NOM NOM - ima za cilj unaprijediti klasično sučelje u segmentu ugostiteljstva adresirajući niz problema u spomenutom segmentu pružajući opciju digitalnog menija kojem je pristup izravno dostupan korisnicima pametnih telefona i uredaja, te samim time smanjuje potrebu za klasičnim izazovima u ugostiteljstvu od predugog čekanja na uslugu, nedostupnosti jela s menija te ostalih potrošačkih komplikacija.

PlayerQuant - želi reinterpretirati način na koji konzumiramo video igre poput FortNite-a nudeći nam opciju praćenja samo nama bitnog i relevantnog sadržaja.

Timeqube - na tržište plasira inovativni komad hardverskog rješenja koji na jednostavan i originalan način pristupa 'time managementu'. Kocka za time management koristi tri boje semafora sukladno proteku zadanog vremena a ima samo jedan gumb za postavke 5 unaprijed definiranih vremenskih perioda.

Arming Guild - je proizveo iznimno čvrstu, a istovremeno laganu kacigu za mačevanje obraćajući se svojim iznimnim proizvodom segmentu tržišta sportskog mačevanja.

Blocknify - želi unaprijediti tržište e-potpisa i potvrde dokumenata putem Blockchain aplikacije koja ne zahtijeva da dokumenti budu pohranjeni u 'cloudu'

DynamicDivision - je razvio osnovni tip robota za čišćenje za industrijske hale i prostore. Planiraju pozicionirati svoj proizvod kao ”servis čišćenja” klijentima iz navedenih industrija po poslovnom modelu 'naplata po očišćenom kvadratnom metru.

Miret - je uspješno uskladio moderan stil s ekološki održivim tenisicama kako bi doprijeli do ekološki osviještenih kupaca. Miret tenisice su ekološki najodrživija alternativa klasičnom mainstream proizvodu tenisica u svijetu.

Sklopp - je razvio jedinstveni putni kovčeg koji se vertikalno podešava na način da nudi opciju ”polica” za putni sadržaj. Proizvod takoder nudi inovativna rješenja poput elektroničke sigurnosti, opciju praćenja i punjenja.

Worcon - je platforma koja spaja radionice u kojima se proizvode alati i dijelovi alata i naručitelje

Equinox - je osmislio globalnu platformu za plasiranje interaktivnog i dinamičnog sadržaja proširene stvarnosti.

Foodln - je razvio mobilnu aplikaciju za nabavu namirnica koja istovremeno nudi uslugu 'osobnog asistenta' pri biranju zdravih namirnica i pomoć pri očuvanju zdravih životnih navika. Korisnici pomoću aplikacije mogu birati koji recept će kuhati te im se sastojci za taj recept mogu dostaviti kod kuće.

KIIMO - je osmislio 'peer-to-peer' sustav dostave baziran na ekonomiji dijeljenja. Većina dostava realiziranih putem on-line kanala zahtijeva novi pristup dostavnim rješenjima, koja se mogu pronaći u već spomenutoj ekonomiji dijeljenja.

KunaKviz - je dnevna 15-minutna on-line televizijska igra koja na inovativan način kombinira mobilne aplikacije i TV igre. Interaktivan kviz koji se igra uživo gdje igrači koriste svoje znanje kako bi osvojili što više bodova te samim time i vrijedne nagrade unutar i izvan aplikacije.

Mobile Games Development - je studio za razvoj igara za mobilne platforme. 'Space Towers' je jedna od najpopularnijih igara proizašla iz Mobile games Development studija.

Honuline - je dizajnirao i proizveo posebno prilagoden rezervni dio opreme za iPhone koji tehnološki unaprjeduje vaš iPhone te nudi poboljšano kućište uz dodatnu bateriju i bežično punjenje.

SendBee - nudi backend rješenja za optimizaciju marketinških kampanja i CRM-a nudeći brendovima opciju komuniciranja i odnošenja s kupcima putem WhatsApp aplikacije kao i upravljanje marketinškim aspektima kroz ovaj kanal komunikacije.