A1 Hrvatska donirala medicinsku opremu za liječenje COVID-19 u KB Dubrava
Donacija A1 od 1,5 milijun kuna uključuje 100 mobilnih priključaka za medicinske plinove, IT i strujno napajanje, dozatore za preciznu terapiju kisikom te opremu za praćenje stanja najtežih pacijenata
Kliničkoj bolnici Dubrava, primarnom internističkom respiratornom centru u doba epidemije koronavirusa, jučer je isporučena oprema nužna za brzu instalaciju i priključak najtežih pacijenata na terapiju kisikom u neto vrijednosti od 1,5 milijuna kuna.
"Medicinskom opremom koju je donirala A1 Hrvatska unaprijedili smo opremanje prihvatnog respiratornog centra za najteže oboljele pacijente od COVID-19 u KB Dubrava", izjavio je povodom ove donacije ministar zdravstva Republike Hrvatske Vili Beroš.
Velika prednost mobilnih priključaka upravo je u tome što se lako može transportirati na mjesta gdje ne postoji fiksni priključak, što je posebno važno u vrijeme kao što je ovo danas, kad se ne može predvidjeti broj oboljelih niti trajanje epidemije.
"Zaista je ohrabrujuće što se u ovoj iznimnoj i teškoj situaciji za sve nas možemo osloniti na iznimne ljude, vrhunske liječnike, medicinske sestre i tehničare koji se svakim danom suočavaju sa sve većim pritiskom epidemije na cijeli zdravstveni sustav, a istovremeno, jednako kao i u vrijeme prije ove krize, predano rade i pružaju maksimalnu skrb svakom pacijentu, neovisno o težini njegove bolesti. Nadam se da smo ih ovom donacijom barem malo rasteretili u naporima koje ulažu u borbi protiv ove bolesti. Također, pozdravljamo i najavu Vlade Republike Hrvatske o oslobađanju plaćanja PDV-a na sve donacije u zdravstvene svrhe tijekom epidemije koronavirusa", izjavio je Jiři Dvorjančansky, predsjednik Uprave A1 Hrvatska.
Briga za korisnike, zaposlenike i zajednicu
U izvanrednim okolnostima prouzrokovanima pojavom koronavirusa u Hrvatskoj, iz A1 Hrvatska poručuju da čine sve kako bi održavanjem kvalitetne i pouzdane usluge pridonijeli normalnom funkcioniranju društva, istovremeno zadržavajući brigu o zdravlju i sigurnosti naših zaposlenika te korisnika na prvome mjestu.
Od početka epidemije, kao i u vrijeme potresa i ispada električne energije, tehnološki sustavi A1 Hrvatska ostali su stabilni. Pravovremenom akcijom njihovih stručnjaka nakon potresa brojnim ključnim institucijama, kao što su bolnice, omogućili su besprekidno funkcioniranje, povećanje kapaciteta i spajanje na nove lokacije. Osim toga, Službi 113 ustupili su prostore A1 Službe za korisnike kao i svu potrebnu infrastrukturu za preuzimanje poziva.
Sve informacije vezane uz rad A1 Hrvatska povodom širenja COVID-19 zainteresirani korisnici i ostali mogu pronaći na mrežnim stranicama kompanije na ovom linku.