Do 2021. godine osjetan pad investicija u LCD panele

Prema istraživanju tvrtke IHS Markit, tržište LCD panela u idućim bi godinama trebalo zabilježiti drastičan pad investicija ponajviše zahvaljujući rastu panela temeljenih na novijim tehnologijama

Matija Pavlić četvrtak, 5. prosinca 2019. u 15:05

Prema istraživanju tvrtke IHS Markit, u iduće dvije godine investicije u tehnologije vezane za LCD panele bi se trebale drastično smanjiti i to u koristi novijih tehnologija kao što su na primjer OLED paneli.

IHS Markit ističe kako bi se tijekom 2019. godine trebalo prodati oko 48,6 milijuna LCD panela, nakon čega slijedi pad pa bi već 2020. godine trebalo biti prodano 27 milijuna LCD panela (44% manje u odnosu na trenutačnu godinu).

Posljednja veća investicija u LCD tehnologiju trebala bi se dogoditi tijekom 2020. godine i to od strane kineskih proizvođača kao što su BOE i China Star Optoelectronics Technology (CSOT) koji namjeravaju povećati kapacitete svojih postrojenja za proizvodnju Gen 10.5 panela.

Upravo je agresivna kompetitivnost kineskih proizvođača na tržištu LCD panela odgovorna za pad njihovih cijena te polagano povlačenje poznatijih brandova kao što su Samsung Display i LG Display s tog tržišta.

Samsung Display je najavio investiciju čiji će cilj biti prilagodba postojećih postrojenja za LCD zaslone za proizvodnju Quantum Dot OLED panela. U planu je i gradnja novog Q1 postrojenja gdje bi se mjesečno proizvodilo oko 30.000 Quantum Dot OLED panela.

Tvrtka LG Display također je najavila proces prilagodbe njihovih postojećih postrojenja s proizvodnje LCD panela na proizvodnju OLED panela (što je proces koji bi trebao biti dovršen tijekom 2020. godine). Tvrtka Panasonic je 21. studenog najavila kako prestaje s proizvodnjom LCD panela u postrojenju Himeji City u japanskoj prefekturi Hyogo.