Mobilni gaming najpopularniji, a prihodi stižu od kupovina unutar aplikacija

GamingScan donosi trendove na gaming tržištu gdje je u idućim godinama vidljiva dominacija i konstantan rast mobilnog gaminga te pad udjela PC gaminga

Matija Pavlić utorak, 11. veljače 2020. u 13:17

GamingScan donosi trendove koji se tiču stanja u gaming industriji. Ono je 2018. godine bilo vrijedno 152,1 milijardi američkih dolara, od čega je tržište mobilnog gaminga bilo vrijedno 68,5 milijardi američkih dolara (od čega 54,9 milijardi otpada na pametne telefone a 13,6 milijardi na tablet uređaje).

Cjelokupno gaming tržište u 2019. godini je bilo vrijedno 152,1 milijardi dolara, dok će u 2020. godini vrijediti 164,6 milijardi dolara. Godine 2021. godine tržište će vrijediti 178,2 milijardi dolara, a 2022. godine 196 milijardi dolara.

U navedenim godinama očekuje se pad PC gaminga i gaminga putem internetskih preglednika, konzole će biti stabilne u čitavom razdoblju, a mobilni gaming će rasti. Većina prihoda zasad će stizati s iOS platforme, no do 2023. godine Android platforma će dostići Appleovu.

Što se tiče prihoda većina će stizati od kupnji unutar samih aplikacija odnosno igri (više od 40%), a zatim od video oglašivačkog sadržaja (nešto više od 30%).

Proizvodi bazirani na virtualnoj stvarnosti i dalje imaju problema s rasprostranjenosti na tržištu, a iduće godine po broju korisnika prestići će ih proizvodi bazirani na poboljšanoj stvarnosti. Opširnije izvješće o trendovima na gaming tržištu možete pogledati na sljedećoj poveznici.