Kotačići od 700 dolara s Maca – na skateboardu

Najskuplji kotačići za namještaj na svijetu, oni koji se prodaju kao dodatna oprema za najnoviji Mac Pro, ne funkcioniraju tako dobro na skateboardu ali mogu ponuditi ponešto zabave

Sandro Vrbanus subota, 16. svibnja 2020. u 07:00

Appleov novi Mac Pro se, osim po dizajnu koji podsjeća na ribež za sir, u javnosti "proslavio" za Apple tipično visokom cijenom, ali i jednim sasvim posebnim dodatkom. Kupci koji se odluče izdvojiti pozamašnu svotu novca za Appleovu novu radnu stanicu mogu se odlučiti na pod je postaviti na obične fiksne noge ili pak na kotačiće.

Njih će od Applea moći kupiti za nemalih 700 američkih dolara, što je cijena koja je posljednjih mjeseci izazivala podsmijeh javnosti. Za tu se cijenu, naime, može kupiti i potpuno novi iPhone 11. Dizajn kotačića za Mac Pro je jedinstven, drugačiji i, naravno, "appleovski", pa im je takva i cijena. Ako pretpostavimo da ih neće kupiti baš mnogo ljudi – ulaganje u strojeve i alate za njihovu proizvodnju Appleu se niti ne može isplatiti s niskom prodajnom cijenom. No, dosta o prodajnoj politici, pričajmo malo o nečemu zabavnijem.

Kickflip, Tailblock, Backside 180 ili 360?

Ekipa profesionalnih vozača skateboarda koja stoji iza YouTube kanala Braille Skateboarding uzela je ove kotače i postavila ih na – pravi skateboard. Tako je nastao zabavni video u kojem pokazuju da ono što su zamislili nije tako jednostavno provesti u praksi, bez obzira što se za cijenu jednih Appleovih kotačića može kupiti 17 i pol setova običnih kotačića za skateboard.

Appleovi kotačići lako se na skateboard mogu postaviti, no vožnja nikako nije jednostavna. Svaki od četiri ova skupa kotača okreće se za 360°, tj. omogućava vožnju u svim smjerovima, što čini kontroliranje daske gotovo nemogućim. Ovi profesionalci pokušali su izvoditi niz klasičnih trikova koji im gotovo odreda nisu uspijevali, a samo činjenica da su iskusni u ovom području izvukla ih je od ozljeda.

Međutim, svoj cilj su ostvarili. U samo nekoliko dana video im je premašio 1,3 milijuna pregleda i tako postao jedan od najgledanijih koje su ikada snimili.