Rekordan broj prijava studenata na natjecanje s konzultantima BCG-a

Tvrtka BCG mladim talentima kroz natjecanje u rješavanju slučajeva pruža uvid u život konzultanata. Ove godine na natjecanju rekordan broj studenata, a među izabranima i Hrvati

Bug.hr petak, 21. prosinca 2018. u 16:15

Više od stotinu studenata prijavilo se na ovogodišnje izdanje natjecanja Strategy Cup Digital Edition u organizaciji tvrtke Boston Consulting Group (BCG). Riječ je o rekordnom broju prijava tijekom trogodišnjeg natjecanja. Strategy Cup Digital Edition digitalno je natjecanje koje oponaša konzultantski posao, a namijenjeno je studentima iz jugoistočne Europe koji studiraju u domovini ili inozemstvu.

- Iz godine u godinu raste broj prijavljenih natjecatelja, baš kao i kvaliteta njihovih radova. Stoga je i žiriju sve teže odabrati pobjednički tim - istaknula je BCG-ova partnerica i direktorica Melanie Seier Larsen.

Cilj natjecanja Strategy Cup Digital Edition, koje BCG-u ujedno služi i kao prilika za privlačenje novih zaposlenika, nije samo pronaći potencijalne talente, već i natjecateljima pružiti priliku da steknu uvid u konzultantski posao. Natjecatelji su podijeljeni u skupine i komuniciraju digitalno, a njihov je zadatak pružiti uslugu savjetovanja o upravljanju poslovanjem pod vodstvom mentora, BCG-ovih konzultanata.

Strategy Cup oponaša stvarni konzultantski posao

BCG-ove nastoji privući mlade ljude iz jugoistočne Europe, različitih nacionalnosti, zemljopisnog podrijetla, spola i obrazovanja. Ove godine je, između više od 100 prijavljenih, izabran 31 student iz Hrvatske, Slovenije i Srbije. Ti studenti trenutačno borave u sedam različitih zemalja, uključujući i SAD, a natjecali su se u šest skupina. Gotovo 45 posto svih natjecatelja bile su djevojke. Osim toga, na natjecanju su sudjelovali studenti različitih godina studija, od druge godine naviše, kao i iz različitih područja, uključujući društvene znanosti, strojarstvo i ekonomiju.

Ove su godine natjecatelji morali pomoći izmišljenom proizvođaču kućanskih aparata i vrtnog pribora da uđe na tržište tzv. pametnih kućanstava. Njihov je zadatak bio definirati vrijednosnu propoziciju, model poslovanja i cjenovnu strategiju, koristeći dostupne podatke o klijentu, javna izvješća i tržišne analize. Pristup je oponašao stvarne slučajeve: iznosili su hipoteze, prikupljali informacije, održavali sastanke tima, kako bi razmatrali slučaj, radili modele, ocjenjivali različite scenarije i, na kraju, dali konačna rješenja za klijenta, objasnio je Rajko Radovanovic, suradnik i jedan od BCG-ovih konzultanata koji su pružali podršku natjecateljima.

Osnovni je cilj poticati osobni razvoj

Mentori su tijekom cijeloga natjecanja podučavali natjecatelje i pružali im povratne informacije. Cjelokupno natjecanje održano je digitalno, što je sudionicima omogućilo da međusobno komuniciraju i surađuju bez obzira na to gdje se nalazili. Osnovni cilj natjecanja je osigurati osobni razvoj natjecatelja, istaknuo je Emese Német, BCG-ov viši koordinator za novačenje i zapošljavanje.