Streamana glazba čini 62 posto prihoda američke glazbene industrije
Američko udruženje glazbenih izdavača RIAA ističe kako su prihodi od streamane glazbe činili 62 posto svih prihoda američke glazbene industrije tijekom prvog kvartala ove godine

Američko udruženje najvećih izdavača iz glazbene industrije RIAA objavilo je statističke podatke vezane za prodaju glazbe na američkom tržištu u prvoj polovici godine.
Prihodi od prodaje glazbe u tom su razdoblju dosegli iznos od 4 milijarde dolara, što je rast od 17% na godišnjoj razini. Nastavili se ovakav rast i do kraja godine prihodi od prodaje glazbe u SAD-u nadmašit će prošlogodišnje prihode od 7,7 milijardi dolara.
Od ukupnih prihoda zabilježenih tijekom prve polovice ove godine streamana glazba činila 62% svih prihoda ili 2,5 milijardi dolara. Od tog iznosa 1,7 milijardi dolara prikupljeno je od pretplate na usluge streamane glazbe, od oglašavanja je prikupljeno 273 milijuna dolara, a od usluga digitalnog radija 493 milijuna dolara.
Većina od 30 milijuna pretplatnika na neku od usluga za streamanje glazbe zapravo koristi samo osnovnu uslugu koja se financira oglašavanjem, a ne plaćanjem redovite pretplate što servisima kao što je Spotify i dalje generira financijske poteškoće.
Gramofonske ploče čine se i dalje prolaze kroz svoju drugu mladost, njihova prodaja je u prvoj polovici godine u SAD-u porasla za 3% na godišnjoj razini. S druge strane, prodaja pojedinačnih pjesama u istom je razdoblju pala za 24% na godišnjoj razini, a glazbenih CD-a za 3% na godišnjoj razini.