U trećem kvartalu Samsung ponovno zabilježio pad prodaje smartphonea, a Huawei znatan rast

Strategy Analitics objavio je podatke vezano uz prodaju pametnih mobitela tijekom trećeg kvartala – dok Samsung ponovno bilježi pad prodaje Huawei bilježi značajan rast

Stjepan Bilić petak, 2. studenog 2018. u 18:00

Analitička tvrtka Strategy Analitics objavila je novi izvještaj vezano uz kvartalnu prodaju pametnih mobitela. Izvještaj se odnosi na treći kvartal 2018. godine.

U izvještaju se najviše primjećuje ponovni pad prodaje Samsungovih mobitela te poveći interes za pametnim mobitelima tvrtke Huawei. Naime, Samsung je tijekom trećeg kvartala isporučio 72,3 milijuna uređaja, što je za 13,3% manje nego u istom razdoblju prošle godine kada je isporučeno 83,4 milijuna uređaja.

No, Huawei nema takvih problema – tijekom trećeg kvartala isporučio je 51,8 milijuna uređaja, što je rast u visini od 32,5% u odnosu na prošlu godinu. naime, Huawei je u trećem kvartalu 2017. godine isporučio 39,1 milijun uređaja.

Apple je tek malčice povećao broj isporuka, u trećem kvartalu 2018. godine isporučio je 46,9 milijuna uređaja što jer tek 0,4% više uređaja u odnosu na 2017. godinu (46,7 milijuna). Statistika, ali i kupci su bili naklonjeni i Xiaomiju koji je do sada isporučio 33 milijuna uređaja, što je 19,1% više u odnosu na 2017. (27,7 milijuna).

Shodno tomu i tržišni udjeli su se malčice promijenili. Samsung je i dalje prvi na ljestvici sa 20,1% tržišnog udjela, no prošle je godine držao 21,2% tržišta. Drugi je Huawei koji je s prošlogodišnjih 9,9% povećao udio na 14,4%. Treće mjesto ljestvice drži Apple koji je s prošlogodišnjih 11,9% ove godien tržišni udio povećao na 13%.

Podatci o ostalim, popularnijim proizvođačima mobitela nalaze se u prilogu.