Dolaze oglasi i kada je slika na LG-ovom televizoru pauzirana
Novost koja će zasigurno uzrujati vlasnike novijih LG-ovih televizora jest najnoviji oglašavački format: oglasi koji se prikazuju kada je slika na televizoru pauzirana.
LG-ov novi oglašavački format pretvara ono što je nekada bilo mirno vrijeme predaha u primarni oglašavački prostor. Ovi cjeloekranski oglasi pojavljivat će se na početnom zaslonu, LG kanalima, pa čak i prilikom listanja kanala, kad se zastane na trenutak. Čini se kao da je tvrtka pogledala one kratke trenutke predaha od stalnog oglašavanja i pomislila: "Kako bismo ovo mogli unovčiti?"
Prednost za potrošače?
Dave Rudnick, glavni tehnološki direktor LG Ad Solutionsa, pokušava ovo prikazati kao prednost za potrošače, tvrdeći da im to pomaže "imati bolje iskustvo i postati svjesni sadržaja". No, budimo realni - malo gledatelja i pretplatnika priželjkuje da ekrani na televizoru počnu prikazivati oglase kad bi trebala biti pauza.
Igra brojkama
LG Ad Solutions ima razloge za ovu novu oglašivačku kampanju. Udružili su se s tvrtkom za istraživanje tržišta Lucid kako bi proveli studiju koja pokazuje povećanje svijesti o brendu i podsvjesno razmišljanje o kupnji oglašavanog proizvoda. Primjerice, tvrde da je među ispitanicima zabilježeno povećanje svijesti o brendu od 2,9 postotnih bodova, što je 2,5 puta iznad njihovog mjerila.
Šira slika
LG nije sam, već je to dio trenda u industriji gdje i drugi, poput Amazona i Rokua, također postavljaju oglase kada je slika na televizoru pauzirana. Interaktivni oglašivački ured (IAB) predviđa porast potrošnje na takvim oglasima od 12% ove godine, što je 32% brži rast od ukupnih medijskih troškova.
Isključivanje opcije
U svoju obranu, LG je uključio mogućnost isključivanja ovih oglasa. Korisnici mogu otići u 'Dodatne postavke' u izborniku postavki svog televizora i isključiti opciju 'Promocija čuvara zaslona'.