Amerikanci i Britanci više gledaju sadržaj na TikToku nego na YouTubeu

Analitička tvrtka App Annie smatra da je TikTok stekao veliku popularnost upravo zbog svog formata kratkih videozapisa, kojeg je do sad 'kopirala' većina društvenih mreža među kojima je i YouTube

Matej Markovinović srijeda, 8. rujna 2021. u 18:05

Iako je TikTok zahvaljujući bivšem američkom predsjedniku Donaldu Trumpu bio skoro zabranjen u Sjedinjenim Američkim Državama, podaci analitičke tvrtke App Annie pokazuju da tamošnji korisnici kineske društvene mreže provode više vremena gledajući sadržaj od korisnika YouTubea, a ista je situacija i u Velikoj Britaniji.

Naime, korisnici TikToka u SAD-u provode više od 24 sata svaki mjesec gledajući sadržaj, dok ga korisnici YouTubea gledaju 22 sata i 40 minuta. Razlika u Velikoj Britaniji još je veća, pa tamošnji korisnici kineske aplikacije provode čak 26 sati mjesečno gledajući sadržaj, a na YouTubeu svega 16 sati.

No, valja istaknuti da ove brojke uključuju samo gledanost na Android uređajima, pa se napominje da one možda nisu reprezentativne za sve korisnike mobilnih uređaja, a tvrtka App Annie u podatke ne uključuje ni kinesku inačicu TikToka zvanu Douyin.

Unatoč toj činjenici, riječ je o impresivnim podacima koji prikazuju nagli porast korištenja TikToka, pogotovo kada se u obzir uzme činjenica da videozapisi na toj društvenoj mreži mogu trajati maksimalno tri minute, piše BBC News.

Međutim, navodi se da je YouTube globalno i dalje u prednosti zbog svojih dvije milijarde korisnika mjesečno, dok ih TikTok, prema podacima objavljenima sredinom 2020. godine, ima oko 700 milijuna.

Podsjećamo da je TikTok ovoga kolovoza postao najpreuzimanija aplikacija za pametne telefona na svijetu, pa se očekuje da će se ovaj trend u pregledavanju sadržaja sve češće viđati i kod korisnika iz ostalih zemalja.