I Twitter testira "stories", korisnici nisu oduševljeni

Kada je Twitter ove srijede uvečer objavio da će u Brazilu početi testirati opciju Fleets, ubrzo je na njemu među trending teme ušao hashtag #RIPTwitter

Sandro Vrbanus četvrtak, 5. ožujka 2020. u 10:47

Po uzoru na Snapchat, Instagram, Facebook i druge slične društvene mreže, i Twitter je odlučio eksperimentirati sa "stories" opcijom. Kao i kod ostalih, objave postavljene na ovaj način mogu sadržavati tekst, video, fotografije ili animirane GIF-ove, prikazivat će se u posebnom odjeljku u vrhu korisničkog sučelja i nestat će nakon 24 sata.

Twitter svoje "storije" naziva Fleets. Na njih neće biti moguće javno odgovoriti, lajkati ih niti retvitati. Drugi će tviteraši na Fleetse moći njihovom autoru tek poslati odgovor privatnom porukom. Prvi test ove opcije započeo je jučer na području Brazila, no korisnici, da se blago izrazimo, nisu oduševljeni.

Tviteraši ga pokopali

Uvođenje ovog dodatka pretvorit će Twitter u Instagram, smatraju mnogi koji se ne slažu s tim smjerom razvoja ove društvene mreže. O nezadovoljstvu korisnika ovom idejom govori i činjenica da je vrlo brzo po najavi testa Fleetsa u Brazilu među trending teme na Twitteru (globalno!) na prvo mjesto zasjeo hashtag #RIPTwitter.

Misao vodilja koja stoji iza pokušaja Twittera da se dodvori i mlađim korisnicima jest dati im mogućnost da se lakše otvore i podijele svoje misli, bez straha da će ih odgovori i komentari zatrpati negativnim reakcijama. Dijeljenje vlastitih misli upravo zbog reakcije okoline može biti zastrašujuće – pa ako ih možete slobodno izraziti bez bojazni od povratne informacije, bit će vam to lakše činiti, smatraju odgovorni u ovoj društvenoj mreži.