TikTok potvrdio da njegovi zaposlenici mogu odlučiti što će postati viralno

Godinama postoje izvještaji da je TikTok koristio obećanja o promoviranom sadržaju kako bi uvjerio političare, tvrtke iz glazbene industrije i druge da koriste ovu platformu za objavu sadržaja

Tomislav Stanković subota, 21. siječnja 2023. u 18:45
📷 Image: unsplash.com/@solenfeyissa
Image: unsplash.com/@solenfeyissa

Jamie Favazza, glasnogovornik TikToka, potvrdio je za Forbes da neki od njegovih američkih zaposlenika imaju mogućnost isticanja sadržaja kako bi "uveli slavne osobe i kreatore u usponu u TikTok zajednicu".

Prema navedenom izvješću u pitanju je poseban gumb naziva "Heating" koji se može koristiti za postavljanje određenih videozapisa na korisničke stranice 'Za vas' u mobilnoj aplikaciji. Na taj bi se način zaobišao standardni TikTokov algoritam zadužen za organsku promociju sadržaja.

Tako promoviran sadržaj nema posebnu oznaku kao što je slučaj kod oglasa ili sponzoriranih postova nego se prikazuje jednako kao i bilo koji drugi sadržaj koji bi inače algoritam odabrao.

Iako Favazza tvrdi da je samo 0,002% videozapisa promovirano na taj način neka interna izvješća pokazuju da takvi videozapisi čine 1 do 2% ukupnih dnevnih pregleda videozapisa.

Navodno je bilo i incidenata u kojima su zaposlenici promovirali videozapise prijatelja, partnera, pa čak i vlastiti sadržaj.

 

📢 12 rata beskamatno

LAPTOPI

Velika ponuda laptopa za rad, igru ili učenje!

198,95€ 1.498,99 kn Kupi

📢 Besplatna dostava

MONITORI

Upotpuni svoj laptop većim ekranom!

101,99€ 768,44 kn Kupi


Vitki i snažni zvučnici

ACOUSTIC ENERGY AE120

Glatku i široku disperziju visokih frekvencija s čistim srednjim rasponom i munjevitim basom.

778,95 € 5.869,00 kn Kupi

Pravi doživljaj zvuka kao s pozornice

JBL Stage A180

6.5-inčni 2,5-sistemski samostojeći zvučnici, frekvencijski odziv: 40-40 000 Hz, osjetljivost: 90 dB, preporučena snaga pojačala: 20-220 W

549,00 € 4.136,44 kn 573,00 € Akcija