Twitterov želi stvoriti trgovinu algoritmima za preporuke sadržaja

Iako su se do sad decentralizirane društvene mreže pokušale napraviti, do sad niti jedna nije bila uspješna.

Matej Markovinović srijeda, 10. veljače 2021. u 15:08

Jack Dorsey, izvršni direktor Twittera, zamišlja budućnost u kojoj korisnik može odabrati omiljeni algoritam preporuka koji će mu pokazati ono što on želi vidjeti, prenosi The Verge.

Dorsey je proširio svoju viziju rada decentralizirane društvene mreže te smatra da bi Twitter imao koristi pristupu „većoj količini razgovora“ iz kojih bi mogao korisnicima pružiti relevantan sadržaj.

„Tu ćemo biti konkurentni“, rekao je Dorsey ističući svoju uzbuđenost zbog toga što Twitter stvara značajke koje će ljudima pružiti veći izbor od onoga što trenutno vide.

„Možete zamisliti trgovinu algoritmima za rangiranje koji daju ljudima krajnju fleksibilnost u pogledu objavljenog sadržaja“, objašnjava Dorsey u pozivu s investitorima te navodi kako bi Twitter mogao stvarati vlastite algoritme, ali spominje i ponudu većeg tržišta.

„To je nešto u čemu ne možemo biti samo domaćini, već možemo i sudjelovati u tome“, govori Dorsey. Također je dodao da bi veći izbor pomogao ljudima ne samo u poslu, već i u poticanju većeg broja ljudi na sudjelovanje u društvenim mrežama. Dorsey vidi decentralizaciju kao način rješavanja nekih problema oko odjeljka 230 koji postoji već 25 godina. Decentralizirana bi mreža mogla izbjeći neka stroža pravila ako se ona donesu, a Twitter to želi ostvariti svojim projektom Bluesky na kojem radi već više od godinu dana.