Zarađivanje od YouTubea postaje dostupnije kreatorima s manje pretplatnika
YouTube snižava uvjete za monetizaciju sadržaja. Kreatori će moći pristupiti YouTube Partner Programu s 500 pretplatnika i 3.000 sati gledanja te tri milijuna milijuna pregleda Shortsa
YouTube je ovoga utorka najavio ažuriranje koje će omogućiti većem broju kreatora, čak i onima s manjim brojem pratitelja, da monetiziraju svoj sadržaj. Tvrtka je, naime, odlučila sniziti uvjete za pridruživanje u YouTube Partner Program (YPP) te dopustiti manjim kreatorima uključivanje opcija poput primanja napojnica.
Prema novim pravilima, kreatori će se sada kvalificirati za pridruživanje YPP-u kada dosegnu 500 pretplatnika, što je upola manje od prethodnog zahtjeva. Osim toga, više im nije potrebno prikupiti 4.000 sati gledanosti, već 3.000, a značajno se smanjuje i minimalan broj pregleda Shortsa, s 10 milijuna, na nešto skromniju brojku od tri milijuna.
Međutim, iako kreatori s manjim brojem pretplatnika sada imaju bolju priliku za monetizaciju svog sadržaja, važno je napomenuti da i dalje moraju povećati svoj utjecaj kako bi u potpunosti iskoristili prihod od oglasa. Iz YouTubea, stoga, ističu da će postojeći zahtjevi za pridruživanje YPP-u ostati na snazi kad je riječ o dijeljenju prihoda između njih i kreatora.
Kako prenosi The Verge, nova pravila za pridruživanje YPP-u prvo će stupiti na snagu u SAD-u, UK-u, Kanadi, Tajvanu i Južnoj Koreji, a uskoro će se „preliti“ na ostatak svijeta. Više o YPP-u, možete pročitati na službenoj stranici YouTubea.