Nikita Bier, novi "šef viralnosti" X-a ima cilj privući mlađe korisnike
Tehnološki poduzetnik, poznat po uspješnom osnivanju i prodaji više viralnih aplikacija za mlade, postao je direktor proizvoda u X-u, kamo ga je upravo preko te društvene mreže regrutirao Elon Musk

Nedavno se Elon Musk, navodno, prestao aktivno baviti politikom, pa sad ima vremena posvetiti se svojem osnovnom poslu, vođenju Tesle, X-a i ostalih kompanija koje su ga učinile najbogatijim čovjekom na svijetu. U jednom od najnovijih poteza odlučio je pozabaviti se privlačenjem mlađih korisnika na X (bivši Twitter), pa je za direktora proizvoda regrutirao iskusnog tehnološkog poduzetnika, no ne bez kontroverzi iza sebe – Nikitu Biera.
Tvitanjem do posla
Bier vam je možda poznat kao "čovjek koji je dvaput za velik novac prodao istu aplikaciju", kako smo ga predstavili na ovim stranicama prije koju godinu. Pokrenuo je, naime, bio aplikaciju TBH, koja je služila za anonimnu komunikaciju među srednjoškolcima, pa je prodao Facebooku. Potom je priču ponovio s gotovo identičnom aplikacijom Gas, prodanom Discordu početkom 2023. godine.
Od tada se bavio raznim projektima, među ostalim i kriptovalutama, a 2022. godine je, kad se počelo pričati da će Musk preuzeti Twitter, tvitao "Elone, zaposli me kao potpredsjednika za razvoj proizvoda. Posljednjih 11 godina gradim društvene aplikacije (…) Twitter ima potencijal postati vodeća platforma za dopisivanje, grupe i alat za generiranje sadržaja".
Otad je prošlo nešto više od tri godine, a 1. srpnja on se na taj tvit nadovezao porukom "Nikad ne odustajte" i novim tvitom: "Objavama sam došao do vrha", kojom je svečano objavio da je zaista postao voditelj proizvoda na današnjem X-u. Pojasnio je i čime će se baviti: "Premda već provodim svaki budni sat na ovoj aplikaciji, sada ću to vrijeme provoditi pomažući drugima da otključaju istu tu vrijednost. I sigurno ćemo iskoristiti moć Groka kako bismo stvorili hiperrelevantne vremenske crte i pomogli ljudima da razumiju sve što se događa" – kaže Bier, koji neformalno u X-u drži funkciju "šefa za viralnost".
Osoba je to od koje Musk očekuje da mu pomogne u otkrivanju boljih sadržaja, koji će postajati viralnima, kao i izgraditi nove funkcionalnosti za privlačenje mlađih korisnika, odnosno širenje baze korisnika X-a na generaciju Z i ostale zanimljive im demografske segmente, koje dosad nisu privlačili.