Bungie u sve većim problemima
Iako se čini da Bungieju još uvijek ne prijeti potpuni gubitak neovisnosti, nova runda otpuštanja, kao i najava dublje integracije sa Sony Interactive Entertainmentom, definitivno nisu dobri znaci.
Val masovnih otpuštanja te zatvaranja čitavih studija koji je prošle godine zahvatio videoigraću industriju i dalje ne jenjava, a najnovija žrtva ovog nemilog trenda ponovno je kultni američki developer zaslužan za Halo i Destiny.
Bez brige, Bungie još uvijek nije stavio ključ u bravu, ali zato ipak jest otpustio još 220 zaposlenika (oko 17% ukupne radne snage), a kojima svakako treba pribrojiti i stotinjak zaposlenika koji su bez posla ostali još u kolovozu prošle godine. Nadalje, valja također istaknuti i da je već najavljeno kako će dodatnih 155 zaposlenika tijekom narednih kvartala biti integrirano u Bungiejevu krovnu kompaniju Sony Interactive Entertainment, kao i to da će daljnji razvoj misteriozne ZF akcijske avanture biti povjeren još uvijek neformiranom studiju unutar PlayStation Studiosa.
Glavni izvršni direktor Bungieja (CEO) Pete Parsons, a koji je na službenim stranicama developera prvi podijelio ove nevesele novosti, kao glavne uzroke reorganizacije istaknuo je rastuće troškove razvoja videoigara, nepovoljnu ekonomsku klimu te pomake u videoigraćoj industriji. Osim toga, Parsons je ujedno i podosta optimistično poručio da će neporecivo okljaštreni Bungie „nastaviti raditi izvrsne igre”, misleći pritom isključivo na izradu novih nastavaka Destinyja i Marathona.
Sve one koje zanima, Parsonsovu objavu mogu pročitati ovdje.