CD Projekt objavio što će se dalje događati sa Cyberpunkom 2077

Malo više od mjesec dana nakon izlaska problematičnog, ali izuzetno ambicioznog RPG-a tvoraca serijala The Witcher dobili smo informacije o tome što misle napraviti s igrom

Mateja Šop četvrtak, 14. siječnja 2021. u 02:50

Cyberpunk 2077 nije imao početak koji su igrači, a ni razvojni tim htjeli. Prošlo je malo više od mjesec dana otkad je igra izašla, a reakcije na internetu bile su prilično negativne. Bugovi i problemi, kao i u većini slučajeva neigrive verzije na generaciji prijašnjih konzola, bile su stvari oko kojih su se najveće rasprave vodile, što je istovremeno opravdano i žalosno. Cyberpunk nije trebao biti ni novi GTA ni Red Dead Redemption, kao ni mjerilo za novu Rockstar igru, nego nastavak onog što je poljski tim započeo s Witcherom 3. Nažalost, ambicije, globalna pandemija i odluke onih koji barataju novcima natjerale su ih da izdaju igru kojoj je trebalo još vremena za razvoj, a tu odluku su masno platili.

Nakon inicijalnih, izuzetno dobrih recenzija za PC verziju, igra je stigla do PS4 i Xbox One igrača, kao i do onih koji nemaju najbolje konfiguracije, i stvari su za, do tada izuzetno popularan i voljen tim, krenule nizbrdo. Tužbe, reklamacije, povlačenje proizvoda iz PSN trgovine, a zatim tišina. Iako su izdali nekoliko manjih zakrpi, jasno je da je svima u timu trebala pauza, a kako je igra izašla prije zimskih blagdana, bilo je jasno da će im trebati vremena da se malo odmore i zaključe kako dalje. Odgovor je stigao jučer, ne u obliku crnih slova na kričavo žutoj pozadini, već kao video suosnivača tima:

Ako ne želite gledati što je Iwinski imao za reći, ukratko, žao im je što je reakcija bila toliko negativna, jasno im je da su pogriješili, ne žele da igrači budu ljuti na one koji su radili na igri, već su odluke o izdavanju na onima na vrhu, ali su i dalje ponosni na igru koju su napravili. The Witcher 3 imao je slične probleme, rekao je Iwinski, ali su ih s vremenom ispravili. To im je cilj i za Cyberpunk, pa im planovi izgledaju ovako:

Nekoliko zakrpi već su odradili, a prva velika stiže kroz deset dana. Nakon toga će u veljači stići još jedna koja je usmjerena na veće bugove, problematične interakcije i performanse, pa će se nakon toga posvetiti izradi DLC-ova. Tako je bilo i s Witcherom, rekao je Iwinski, pa će Cyberpunk dobiti isti tretman. Za kraj je poručio da će nastaviti s radom na igri nekoliko godina i dodao da imaju i druge velike planove - nije htio reći na koji se to IP odnosi i hoće li nastaviti u svijetu Cyberpunka, vratiti se Witcheru ili krenuti s nečim potpuno novim, ali nakon drame s ovom igrom, u očima nekih igrača morat će se malo više potruditi.

Cyberpunk 2077 izašao je 10. prosinca za PC, PlayStation 4 i Xbox One, uz kompatibilnost za novu generaciju konzola, dok će next-gen verzije izaći nekad krajem godine. Istina je da igra ima problema, ali kompilacije bugova koje možete vidjeti na internetu ćete rijetko doživjeti. Čak i u ovom stanju, radi se o svijetu koji vrijedi istražiti. Ima problema, ali ima i toliko detalja, zanimljivih likova i lokacija koje bi se puno više cijenile da nije tehničkih poteškoća. Ipak, za to je CDPR kriv i na kraju krajeva svjestan, pa se i dalje nadamo da će postati novi No Man's Sky i svoj izuzetno ambiciozan RPG dovesti u red.