EVE Aether Wars: Phase Two donosi deathmatch za 10.000 igrača

Druga faza spinoffa popularnog MMORPG-a EVE Online će biti daleko ambicioznija od prve koja je prikazana na sajmu Game Developers Conference ranije ove godine

Damir Radešić četvrtak, 18. srpnja 2019. u 13:00

Tehnološki start-up Hadean i islandski razvojni tim CCP Games, tvorci dugovječnog MMORPG-a EVE Online koji i danas okuplja impresivan broj igrača su tijekom Game Developers Conference u ožujku ove godine predstavili tehnološku demo inačicu EVE Aether Wars. Riječ je o zasebnom izdanku ove franšize fokusiranom na multiplayer u kojem se u isto vrijeme borilo 2.379 igrača u jednoj bitci koja je rezultirala uništenjem 88.988 svemirskih brodova. Valja napomenuti da je ukupan broj ljudskih sudionika iznosio 3.852 duša čemu valja pridodati i 10.422 pilota pod kontrolom računala. Uistinu impresivna brojka koja do sada nije viđena u igrama ovog formata, a ista će, ukoliko sve prođe prema planu, biti smiješno mala naspram one koju spomenuti programerski timovi očekuju u kolovozu.

Naime, 18. kolovoza je zakazano pokretanje druge faze EVE Aether Warsa u kojoj developeri ciljaju na 10.000 igrača u samo jednoj masivnoj bitci uz bogatije i dublje iskustvo igranja, te dakako, postavljanje novog rekorda u području multiplayer simulacija. Kako stoji u službenom priopćenju, EVE Aether Wars: Phase Two pruža igračima rijetku priliku da budu dio masovne multiplayer SF bitke zajedno s tisućama drugih igrača, što će u isto vrijeme pružiti vrijedne informacije CCP-u i Hadeanu u daljnjem istraživanju i razvoju tehnologije koja tako nešto omogućava, poglavito Aether Engineu.

Iako EVE Aether Wars koristi elemente iz EVE Onlinea i većim dijelom iz VR multiplayer dogfighting pucačine EVE Valkyrie, upravo je Aether Engine kojeg razvija ekipa Hadeana najzaslužniji za ostvarenje ovog projekta. Jedan od njegovih tvoraca, Matthew Dobson objašnjava kako je laički rečeno njihov sustav sposoban dinamički dodijeliti resurse za izračune na mjestima gdje je to u danom trenutku ključno, te u isto vrijeme ostati dovoljno fleksibilan za specifične i promjenjive potrebe. Iako je tijekom prvog testiranja na GDC-u sam događaj kasnio pola sata zbog preplavljenih zahtjeva korisnika koji su se u isto vrijeme pokušali prijaviti, nakon što je krenuo, sve se odvijalo kako je i planirano, pa se sličnom scenariju nadamo i u kolovozu. Sama prijava za EVE Aether Wars: Phase Two je potpuno besplatna, pa ukoliko ste zainteresirani, kliknite ovdje.