Orbiterrion, neobavezna zabava iz domaće radionice

Prije tjedan dana je zagrebački indie razvojni tim Indecisive Raccoon putem Steama objavio svoj prvi uradak Orbiterrion, simpatičnu kompetitivnu igru za koju ste možda ranije čuli pod imenom Escape Velocity

Damir Radešić četvrtak, 22. travnja 2021. u 10:40

Predstavljen na Epic MegaJamu 2019 pod imenom Escape Velocity, ovaj uradak domaće pameti dvočlanog tima koji se krije pod imenom Indecisive Raccoon, je odmah osvojio publiku, ali i žiri, koji mu je dodijelio nagradu za najbolji multiplayer. Od tada je ekipa konstantno radila na njemu i prošli tjedan predstavila javnosti finalnu verziju pod novim imenom, Orbiterrion. Riječ je o kompetitivnoj igri za dva do četiri igrača smještenoj u orbite raznih planeta čija gravitacija utječe na ponašanje brodova kojima upravljamo, a cilj je izgurati protivnika van ekrana što na prvi pogled zvuči jednostavno, no vjerujte na riječ, nije nimalo. Naime, prije pisanja ovog osvrta nakratko smo se pozabavili Orbiterrionom i otkrili koliko smo ustvari truli u takvim igrama, te da je za uspješno upravljanje brodom potrebno poprilično vježbe.

Tome valja dodati i tri specijalnosti koje se nakon korištenja pune za novu primjenu, a sastoje se od kratkog ubrzavanja, trenutnog pomicanja unazad u odnosu na smjer kretanja, te zaštitnog polja koje odbija protivnike. Pravovremeno korištenje istih često znači i razliku između pobjede ili propasti, te ih je tijekom igranja moguće nadograđivati, no kako smo rekli, za postati majstorom treba pojesti puno žganaca i izdvojiti vrijeme potrebno za učenje. Ovisno o mapama mijenja se i samo okruženje, pa su mogući uleti asteroida ili crnih rupa koje možemo iskoristiti u vlastitu korist ili tijekom tog procesa uslijed neiskustva sami sebe uništiti (provjereno), a koliko smo imali priliku vidjeti, prije nabavke Orbiterriona je poželjno imati potencijalne protivnike u kući.

Naime, iako je podržan i multiplayer putem Steama, vrlo je teško pronaći druge igrače, pa je lokalno nadmetanje trenutno jedina smislena opcija. Vjerujemo kako su toga svjesni i autori, te da u neko doba planiraju uvrštavanje računalom vođenih protivnika u nedostatku ljudskih, ako zbog ničeg drugog, barem zbog vježbe. Prema životopisu samih developera, riječ je o prokušanim gamerima na koje su utjecale praktički sve vrste žanrova, od avantura i casual naslova, do RTS-ova i MMO-a, a nakon što prema zacrtanom planu dovrše Orbiterrion za još neke platforme, nadamo se da ćemo za njih još čuti, jer prvijenac nije nimalo loš.