Microsoftove cloud usluge u prekidu, Skype i OneDrive ne rade kako treba
Imate li problema s Microsoftovim uslugama prvog radnog dana 2023. godine, niste jedini. Skype, OneDrive i s njima povezani servisi tijekom jutra su u prekidu

Od jutra prvog radnog dana 2023. godine, Microsoft se suočava s određenim problemima na svojim cloud uslugama. Korisnici diljem svijeta prijavili su probleme u pristupu uslugama kao što su servis za komunikaciju Skype te usluga pohrane podataka u oblaku OneDrive, a posljedično se na OneDrive ne mogu pohraniti niti s njih preuzeti dokumenti u usko povezanom paketu uredskih aplikacija Office 365.
Outlook, Teams i Office za web rade kako bi i trebali. Microsoft je nedavno redizajnirao Skype, najavio promjenu imenovanja službene mobilne aplikacija za uredski paket iz Office u Microsoft 365, no za sada nije potvrđeno imaju li ove promjene izravne veze s "ispadanjem" servisa 2. siječnja.
Iz kompanije su se kratko oglasili poručivši da "telemetrijom prate stanje s uslugama kako bi izolirali ključni uzrok ispadanja te stvorili plan oporavka". Imate li i sami problema s nekim od Microsoftovih cloud servisa, njihov aktivni status možete pratiti na ovom mjestu.
Na OneDriveu nije moguće postavljati nove datoteke i pristupiti postojećima. Kad je riječ o Skypeu, ne rade usluge kupovine i korištenja kredita za telefoniranje, ili su neke kupovine dvostruko naplaćene. Nije moguće niti iskoristiti pretplatnicima dostupne besplatne minute za telefoniranje prema fiksnim linijama, dok standardna komunikacija putem Skypea funkcionira.