Rekordna internetska prodaja na kineski Dan samaca

Kineski "praznik" izmišljen kako bi se ljudi bez partnera počastili dobrim šopingom ove je godine srušio sve rekorde

Sandro Vrbanus nedjelja, 12. studenog 2017. u 17:00

11. studenoga Kinezi obilježavaju takozvani Dan samaca. Četiri jedinice u tom datumu trebale bi simbolizirati ljude koji nemaju životnog partnera, a upravo takvima tamošnje internetske trgovine žele omogućiti utjehu u kupovini – i to davanjem iznimnih popusta. U rasprodajama na taj dan već godinama prednjači najveća kineska web trgovina Alibaba, pa je tako bilo i jučer.

Kinezi su, a i kupci iz cijelog svijeta, tijekom jučerašnjeg dana na Alibabi ostavili više od 25 milijardi američkih dolara. To je gotovo 40% više nego lani. Naravno, nije Alibaba jedina stranica koja je sudjelovala u ovoj akciji, pa se vjeruje da je na jučerašnji dan ostvaren još veći ukupni promet, i tako zabilježen rekord kakav još nije viđen.

Amerikanci su odmah povukli paralelu sa svojim rasprodajama na Cyber ponedjeljak, kada se slične akcije i popusti događaju u njihovim online trgovinama. Lanjski je, rekordni, Cyber ponedjeljak donio tek nešto manje od 3,5 milijarde dolara prometa, što se u usporedbi s Danom samaca čini kao kikiriki.

Naravno, nisu samo Kinezi ispeglali svoje kartice na ovaj dan. U akciji su sudjelovale i stranice iz drugih azijskih zemalja, a popuste su mogli iskoristiti kupci iz cijelog svijeta.